Najbolja ponuda motornih ulja!!!
         


forum.cars.rs • Pogledaj temu - TDI, obično, crveno, šta, ko, gde, zašto :?

forum.cars.rs

CARS Forum - recenzije polovnih i novih vozila, vodič za kupovinu, tuning, servis, noviteti ...
Danas je 20 Apr, 2014 8:02

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]






Započni novu temu Odgovori na temu  [ 279 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta:
PostPoslato: 27 Jan, 2009 18:30 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Dec, 2007 19:37
Postovi: 2279
Lokacija: Beograd
Vozim: Škoda Yeti 1.4 TSI
A što bi ti Ivane uopšte radio čip tjuning tvoje Altee?

Nije valjda malo 140, pardon, 155 KS?

_________________
Be prepared for something wild....and clever!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 28 Jan, 2009 11:55 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Dec, 2008 5:57
Postovi: 18
Lokacija: Apatin/Zrenjanin
Ovo za PD motore je potpuno tacno sto je frodo napisao.
I pored te max brzine, dosta jace startuju od drugih motora iste ili mozda cak i jace snage.
Pre smo ovde kod nas na jednom neotvorenom putu pravili neka okupljanja i trkali se na 400m.
Kad se setim kako su Golfovi ribali ostale masine, a uvek se razlika pravila kod saltanja iz prve u drugu... auto jednostavno skoci i ode. :D

Ko ne veruje u ovo sto je frodo pisao, imam ja par slika sata na 200 km/h. :mrgreen:

Inace kad sam uzeo auto na njemu sam imao gume 195/65 i tada je isao i preko 200. Sada sa 205/60 ide malo slabije.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Jan, 2009 10:45 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt, 2007 17:27
Postovi: 2592
Lokacija: Nis
Ma necu da chipujem, nego onako pitam.... Dosta je ovako :P

_________________
Ko drugom jamu kopa trecom potpisuje.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Nov, 2009 23:08 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan, 2009 20:41
Postovi: 7012
Lokacija: Novi Sad
Vozim: trenutno ništa
Pre neki dan kupujem termostat u RVu i ispred mene neki lik koji je mehaničar kupuje delove za veliki servis za Caddy 2.0SDI. Kada ga je prodavac pitao koja je oznaka motora lik mu je rekao da ne zna, i ono što je mene zbunilo ''ma to je onaj skroz zatvoren motor što nema dizne''. :roll:
Interesuje me u kom smislu je motor zatvoren, i da li je moguće da nema dizne. Koliko znam SDI je identičan TDI motoru, samo nema turbinu. :?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Nov, 2009 23:14 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Jun, 2007 0:30
Postovi: 8772
Lokacija: Novi Sad
Vozim: Doblo 1.9jtd, Audi A4 B6 S-line
Pa ''majstor''.
Nedaj se zbuniti druze. :wink:

_________________
Subex-GUME ***drive safely***


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Nov, 2009 0:13 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan, 2009 20:41
Postovi: 7012
Lokacija: Novi Sad
Vozim: trenutno ništa
Tako sam i mislio :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Nov, 2009 0:16 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Jul, 2009 0:05
Postovi: 9478
Vozim: Skoda Fabia
Pa kako bi dizel radio da nema dizne,nesto mora da i ubrizgava naftu u cilndar ili u pretkomoru,zar ne? taj sto je to rekao je strucnjak svoje vrste..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Nov, 2009 1:38 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Pa motor jeste zatvoren onim plastičnim poklopcem, a kada je zatvoren, ni dizne se ne vide :wink:
Vidite da je čovek u pravu :lol: :lol: :lol:

Slika

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Nov, 2009 15:49 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan, 2009 20:41
Postovi: 7012
Lokacija: Novi Sad
Vozim: trenutno ništa
dramini je napisao:
Pa kako bi dizel radio da nema dizne,nesto mora da i ubrizgava naftu u cilndar


Zato mi i nije bilo jasno šta lik lupeta. :roll:


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 09 Dec, 2009 13:38 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Avg, 2008 16:44
Postovi: 1604
Lokacija: Zemun
Vozim: Hyundai Accent MC
Pošto se novi A8 pojavio sa nešto doteranim V8 TDI motorom zapremine 4,2 litra, uzeo sam dostupan materijal koji je pušten povodom 20. godišnjice TDI tehnologije i pripremio dosta sadržajan specilajni prilog o TDI motorima u hronologiji... Prenosim kompletan tekst sa Auto-CO sajta.

Ako uočite nekakve nedoslednosti u tekstu, primam sugestije ;)

------

TDI tehnologija već 20 godina sa nama
Ispod haube novog modela Audija A8 nalazi se i jedan od najpotentnijih V8 motora u ponudi matičnog koncerna, a reč je o TDI motoru zapremine 4,2 litra. On je podešen da isporuči umerenih 350 KS, ali se zato može pohvaliti velikim obrtnim momentom od 800 Nm koji je na raspolaganju u opsegu od 1.750 do 2.750 o/min! Ovakav odnos snage i obrtnog momenta omogućava velikom automobilu kao što je A8 sprint od 0 do 100 km/h za 5,5 sekundi. Istovremeno, potrošnja je samo 7,6 l/100 km.
Za navedene vršne vrednosti obrtnog momenta, snage, ubrzanja i ekonomičnosti zaslužna je tehnologija TDI sa zajedničkim vodom (common rail). Danas u manjoj ili većoj meri praktično svaki drugi putnički automobil proizveden u Evropi primenjuje TDI koncepciju.

Originalna TDI tehnologija direktnog ubrizgavanja dizel goriva u cilindre pod visokim pritiskom upravo ovih dana je navršila 20 godina postojanja, a debitovala je u trećoj generaciji Audia 100 u rednom “petaku” zapremine 2,5 litra. Tehnološki različita od današnje, obuhvatala je sistem pumpa-brizgaljka za svaki cilindar posebno, a za napajanje vazduhom pod višim pritiskom od atmosferskog bio je zadužen turbo punjač sa međuhladnjakom (turbo intercooler). Performanse ondašnjeg TDI-a bile su impresivne: 88 kW (120 KS), 265 Nm pri 2.250 o/min a relativno veliki automobil je sa njim postizao skoro 200 km/h uz potrošnju od 5,7 l/100 km.


Do danas je Audi prodao preko 5 miliona TDI jedinica, ali i deset godina pre debija TDI tehnologije Audi je bio jedan od vodećih proizvođača “klasičnih” turbo dizel motora. Inovacije su se sakupljale i uvodile godinama. Poznata je petocilindrična konfiguracija sa ubrizgavanjem goriva u pretkomori, koja datira iz 1978. godine. Samo 11 godina kasnije, nastala je TDI tehnologija koja je objedinila elektronsku kontrolu pumpe visokog pritiska (boš pumpe) i brizgaljki sa ostalim elementima.

Otac Audijeve TDI tehnologije, Ričard Bauder i dalje vodi program razvoja dizel tehnologija u Audiju. Sa radom na ovom projektu započeo je 1976. godine, dok je u svesti javnosti još uvek odzvanjao eho naftne krize iz 1973. godine. “Sebi smo zadali cilj da razvijemo motor sa unutrašnjim sagorevanjem i najmanjom ostvarivom potrošnjom. Proverili smo sve koncepte koje smo mogli da zamislimo, uključujući i dvotaktni dizel motor, a u tom procesu analizirali i poboljšavali različite metode ubrizgavanja i sagorevanja. Jedno od otkrića na razvoju brizgaljki dovelo ih je do metoda predubrizgavanja manjih količina goriva. To je za efekat imalo ravnomerniji proces sagorevanja i bolje akustičke osobine rada motora, što je bio preduslov za primenu u putničkim automobilima.”


Ogroman uspeh ussledio je u srednjoj klasi, gde je Audi 80 žario i palio sa TDI motorom istovetnog dizajna, ali sa jednim cilindrom manje. Taj 1.9 TDI iz 1991. godine je isporučivao 66 kW (90 KS) i 182 Nm obrtnog momenta. Godine 1995. isti motor je unapređen po pitanju performansi za 20 KS, jednostavnom zamenom turbo punjača, tj. primenom modernijeg VTG modela sa podesivim krilcima turbine koja su mogla da postignu bolju kompresiju pri većem opsegu obrtaja.

Pre toga, 1994. godine je redni petak nadograđen da isporuči 103 kW (140 KS), pa je u kombinaciji sa šestostepenim menjačem, po prvi put TDI uparen sa pogonom na sve točkove (Quattro). On je imao za ono vreme ogromnih 290 Nm obrtnog momenta pri relativno niskih 1.900 o/min.


Poslednji put menjao nikolas dana 09 Dec, 2009 17:10, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 09 Dec, 2009 13:40 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Avg, 2008 16:44
Postovi: 1604
Lokacija: Zemun
Vozim: Hyundai Accent MC
U to vreme Audi je sa TDI tehnologijom išao na ekonomičnost i trajnost motora, tako da je snaga tek postepeno povećavana. Pošto ondašnji automobili u koje su se ugrađivali TDI motori nisu patili od “gojaznosti”, njima su tadašnje performanse TDI rednih četvorocilindričnih i petocilindričnih motora bili adekvatni. Ali i konkurencija je radila svoje, naročito iz BMW-a sa rednim “šestakom”. Došlo je vreme da se radi na šestocilindrašu, a odabran je konvencionalni V6 raspored cilindara.



Godine 1997. debitovao je V6 TDI u putničkom automobilu sa znakom četiri prstena. Glava motora je dobila moderniju konstrukciju sa 4 ventila po cilindru, a sami cilindri su bili nešto manje zapremine, tako da je ukupna radna zapremina ostala 2,5 litra. Po pitanju performansi dobijeno je skromnih 10 KS u odnosu na redni “petak” sa VGT turbinom, a dodato je 20 Nm. Jasno je da su ovo bile konzervativno određeni dobici, ali u stvari se sa V6 motorom razrađivala tehnika za V8 koji će uslediti dve godine kasnije. Na V6 niz od 2x3 cilindra dodat je po jedan cilindar na oba kraka slova V, ali je sa njima došlo još jedna nova tehnologija koju je prvobitno razvio FIAT. Reč je o napajanju gorivom iz zajedničkog voda (common rail), što je tehnološki suprostavljen princip “pumpa-brizgaljki” (PD). Novi V8 TDI (CR) zapremine 3,3 litra je konačno značajnije podigao performanse na 165 kW (224 KS) i 480 Nm, što je već bilo blizu ideala od 240 KS i 500 Nm.

Uvođenjem CR tehnologije nije prestao razvoj sistema pumpa-brizgaljka za četvorocilindraše. Godine 2000. je uvedena nova “boš” pumpa visokog pritiska sa brizgaljkama koje su radile na 2.050 bara. Sa tom inovacijom je snaga povećana za 5 KS, na 115 KS, da bi se kasnije “otpušili” još 15 KS. Sa 130 KS je 1.9 TDI (PD) bio čak konzervativno podešen, jer su njegove performanse merene od strane nezavisnih ispitivača, bile za koju KS veće.


Poslednji put menjao nikolas dana 09 Dec, 2009 13:56, izmenjena 2 puta

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 09 Dec, 2009 13:42 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 28 Avg, 2008 16:44
Postovi: 1604
Lokacija: Zemun
Vozim: Hyundai Accent MC
Kao što je postojala želja za većim i snažnijim TDI motorima, postojala je i želja da se smanji broj cilindara i tako smanji radna zapremina i potrošnja. To se jednim imenom naziva downsizing.

Na tom planu je Audi napravio proboj 2001. godine, kada je sa zanosom predstavio svoj najmanji model A2. Ovog puta nije uzeo 1.9 TDI motor i ukinuo mu 1 cilindar (jer bi tako dobio 1.4 motor), već je koristio cilindar iz 3,3 litarskog V8 motora i stavio ih u rednu trocilindričnu konfiguraciju. Ostalo je preuzeto od 1,4-litarskog modela, koji kao što znate predstavlja derivat 1.9 TDI-a. U tom procesu dobijeni 1.2 TDI je u aluminijumskoj karoseriji majušnog A2 mogao da ostvari rekordno nisku potrošnju, manju od 3 litra. Upravo je to i danas uzor mnogim proizvođačima.

Pomenuti 1.4 TDI je raspolagao sa 61 KS i danas je još uvek u upotrebi. Sa 140 Nm obrtnog momenta, ovaj motor je i dalje potentniji od 1,4-litarskih benzinaca, a uz to je prilično ekonomičan.

Slika

Godine 2003. je 1,9-litarski TDI konačno dobio naslednika u modelu 2.0 TDI i polako krenuo u fejd aut.

Sa promocijom 2.0 TDI-a kreće nova era u razvoju i ubrzava se tempo izbacivanja novih TDI motora na tržište. Tako naslednik 3,3-litarskog V8 motora dolazi takođe 2003. u formi 4-litarskog modela i sa 224 KS podiže snagu na 275 KS.

Slika

Samo godinu dana kasnije stigao je V6 TD zapremine 3 litra kod kojeg su cilindri iz dva reda postavljeni pod uglom od 90 stepeni, razvod je rešen sa zadnje strane pomoću lanca. To je bila demonstracija svih savremenih tehnologija koje su u upotrebi kod današnjih modela TDI motora sa V rasporedom cilindara. Konkretno, primenjen je sistem brizgaljki sa naslaganim piezo diskovima koji kada se pobude odgovarajućom strujom mogu da doziraju veoma precizne količine goriva u veoma kratkim vremenskim intervalima i tako izvedu harmoničan ciklus predubrizgavanja, glavnog ubrizgavanja i postubrizgavanja.

Slika

Ovaj 3-litarski TDI nove generacije je primenio i filter za čestice čađi koji mu pomaže da zadovolji traženu ekološku normu.

Slika

Na bazi ovog V6 motora je 2007. godine nastao 2-litarski redni TDI CR motor sa četiri cilindra, koji danas predstavlja standard i čak može da se pohvali sportskim karakterom. Poslednja iteracija TDI dvolitraša pruža izlaznu snagu od 125 kW (170 hp) na radilici i obrtni momenat od 350 Nm, što su performanse dostojne malih sportskih Audija: TT Coupéa i TT Roadstera sa Quattro pogonom. Njih 2.0TDI pokreće za 7,5 s do 100 km/h i dostiže maksimalnu brzinu od 226 km/h. Pošto je u pitanju lagani automobil sa ASF šasijom, dovoljno mu je u standardnom ciklusu vožnje samo 5,3 l dizela na svakih 100 km puta.

U demonstracionoj verziji modela A3 2.0 TDI clubsport quattro motor je navijen na snagu od 165 kW (224 KS) i obrtni momenat od 450 Nm, što mu omogućava ubrzanje do 100 km/h za 6,6 sekundi, a maksimalna brzina je 240 km/h.

Slika

Najveći i najsnažniji TDI motor koji se ugrađuje u trkačke automobile jeste onaj u Audiju R10 TDI V12 koji proizvodi 650 KS, ali on je već zamenjen manjim V10 TDI motorom u trkačkom automobilu Audi R15 TDI gde razvija preko 600 KS. U serijski proizvedenim putničkim automobilima je najsnažniji onaj u terencu Q7, a opet je reč o V12 TDI motoru, doduše podešenom za snagu od 500 KS i čak 1,000 Nm obrtog momenta. Ovaj V12 motor praktično sadrži dva V6 motora od 3 litra.

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 09 Dec, 2009 16:15 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Lep tekst Nikolas, lepo oblikovano i nemam puno toga da dodam, možda par sitnica čim uhvatim vremena :wink:

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 14 Jan, 2010 4:23 
OffLine
Standardni član
Standardni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Jul, 2009 2:05
Postovi: 427
Vozim: VW Bora 1.9 TDI
Lokacija: Beograd
frodo je napisao:
1.9 TDI 66 KW, 90KS (oznake motora su AGR i ALH) pravili se od 1999-2002
1.9 TDI 74 KW, 100 KS PD (oznake motora su ATD i AXR) pravili se od 2000-2003
1.9 TDI 81 KW, 110 KS (oznake motora su AHF i ASV) pravili se od 1997-2003
1.9 TDI 85 KW, 115 KS PD (oznake motora su AJM i AUY) pravili se od 1998-2003
1.9 TDI 96 KW, 130 KS PD (oznaka motora ASZ) pravio se od 2000-2003
1.9 TDI 110 KW, 150 KS PD (oznaka motora ARL) pravio se od 2000-2003


evo, VW Bora 1.9 TDI i AJM motor ... ali "DI" crveno

Slika


kazes da ima pravih 120ks?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 5:18 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Jul, 2009 0:05
Postovi: 9478
Vozim: Skoda Fabia
Inace ovaj VW PD 115 KS sa oznakom TDI sam video masu G4,Bora i Passata B5.Taj od 115 TDI jos nisam "nazivo" sreo,svi takvi koje sam sreo su bili 110 KS pa je i mene to malo bunilo..Jel znam da je kod B5 TDI razvijao 115 KS a kod B5.5 130,isto tako TDI kod B5 je imao 110 konja a kod B 5.5 ista oznaka je krila motor od 100 konja..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 6:59 
OffLine
Standardni član
Standardni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Jul, 2009 2:05
Postovi: 427
Vozim: VW Bora 1.9 TDI
Lokacija: Beograd
ma da, mislim da je AJM uvek "DI" crveno.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 10:25 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Mešali su oznake na različitim tržištima, to smo već zaključili par strana ranije :wink:

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 10:55 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Apr, 2008 15:16
Postovi: 3295
Lokacija: Sabac-Novi Sad
Vozim: Audi A4(B7) 2.0 TDI
A gde su ugradjivao ovaj 1.9 TDI/150ks?

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 13:17 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
wolf021 je napisao:
A gde su ugradjivao ovaj 1.9 TDI/150ks?


U Golfa IV, u Boru, u Passata...

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 14:52 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Apr, 2008 15:16
Postovi: 3295
Lokacija: Sabac-Novi Sad
Vozim: Audi A4(B7) 2.0 TDI
Ja nijedan od navedenih modela nikad nisam video sa tim motorom... :shock: :oops:

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 15:12 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
wolf021 je napisao:
Ja nijedan od navedenih modela nikad nisam video sa tim motorom... :shock: :oops:


Ja jesam, čak sam i vozio 8)
Naš prijatelj sa foruma IvanM (nema ga već neko vreme) je imao Golfa IV TDI 150 KS, 4Motion, pisao je ovde na forumu o njemu, a postavio je i slike negde.
Retko su mogli da se vide kod nas ali ih je bilo.
Uglavnom je taj motor sa 150 KS išao u kombinaciji sa pogonom na 4 točka pa su mu performanse bile kao kod 1.9 TDI 130 KS sa prednjom vučom, možda čak i malčice slabije jer je zbog 4Motiona bio dosta teži.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 16:13 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jun, 2008 1:23
Postovi: 15162
Lokacija: Novi Sad - Budva
Vozim: Audi A4 S-Line (B8), Harley Davidson 1200 Custom Sportster, Sea Doo GTX 215 Supercharged Limited
Dobar tekst o dizelima, samo koliko mi se cini zaboravili su da spomenu V8 4.2TDI (mozda sam i preskocio).
To je stravican motor a licno sam se uverio da je brzi od benzinca 4.2 i starog Audija S8, a potrosnja ide maksimum do 13 litara (moze da se spusti na 8 litara), sto je ogromna razlika u odnosu na preko 20L koliko moze da potrosi benzinac.

Inace i 4.0TDI ima ogromnu snagu mada sam cuo da su se vlasnici cesto zalili na njega. Da li zbog naseg goriva ili nesto drugo ali definitivno ima problema.
Evo jedan klip sa Audijem A8 4.0TDI (vozac - neka budala :roll: :wink: )
http://www.youtube.com/user/prestige002 ... LnMhlrsTPg

Po meni je najbolje resenje 3.0TDI i gledacu da moj sledeci auto ima isklucivo ovu masinu. U startu sam MRZEO dizelase dok nisam osetio ogromnu razliku u potrosnji a skoro nikakvu razliku u performansama. 2.0TDI je odlican motor ali mu definitivno fali snage, a druga mana je sto ne moze da se upari sa automatskim menjacem i quattro pogonom istovremeno.
Kod 3.0TDI ima sasvim dovoljno snage (jos ako se malo cipuje...), registracija je dosta jeftinija od 4.0 i 4.2, potrosnja mala, moze da se upari quattro i automatika, proveren motor....

Cudi me da fabrike malo vise ne ulazu u razvoj benzinskih motora. Pored toga sto sam presao na dizelase (iskljucivo zbog potrosnje), kada bi benzinci dostigli razvoj dizelasa i njiova potrosnja se "normalizovala" odmah bi se vratio na benzince. Ipak nista ne moze da zameni onaj zvuk, miran rad, visoke obrtaje...... :twisted:

_________________
RACING - Because football, baseball, basketball only require one ball


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 22:40 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Pa imaš Audije sa TSI motorima.
Benzinci, turbo + kompresor, velika snaga iz male kubikaže, pristojna potrošnja, veliki obrtni moment....
Kupiš tako nešto :wink:

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 22:47 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Jul, 2009 0:05
Postovi: 9478
Vozim: Skoda Fabia
wolf021 je napisao:
A gde su ugradjivao ovaj 1.9 TDI/150ks?


Ovaj motor se ugradjivao u Golfa 4 i Boru dok u Passata nije jer je isti imao verziju od 150 konja al u izvedbi V6 2.5. Inace ovaj motor je bio zlo zla kako je isao,pravio se u verziji sa prednjim kao i u verziji pogon na sva cetiri tocka,i u 4 motion izdanju ovaj Golf TDI je bio brzi od Passata od 130 konja,razlika u ubrzanjima preko sekunde,8.6 naspram 9.9 sekundi do stotke,medjuubrzanja su bila slicna 320 naspram 310 Nm,ali manja i laksa karoserija nekih 50-ak kila,kao i pogon na sva cetiri tocka bi mu na putu donela prednost..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 22:53 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Nisam poredio Golfa od 150 KS 4x4 sa Passatom od 130 KS već sa Golfom TDI od 130 KS.
Dakle Golf TDI 4Motion vs Golf TDI
Ne zanima me u tom slučaju šta kažu papiri, ja pričam šta se dešava u vožnji.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 14 Jan, 2010 23:06 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Jul, 2009 0:05
Postovi: 9478
Vozim: Skoda Fabia
I od njega je bio brzi,i u voznji i na papiru,jeste tezi 100 kila al je imao kvatro pogon,samim tim i bolju trakciju i raspodelu snage,drugo to je strvina od 150 konja kome tih 100 kila neznaci mnogo.Verovo ti il ne al 150-ka je imala isto ubrzanje i u prednjoj i u kvatro verziji,veca tezina je anulirana boljom raspodelom snage.Priznavo druze il ne paprie al ta cela sekunda je mnogo 8.6 naspram 9.6,pa uzmi primer 1.9 tdi i 2.0 tdi kolika je samo razlika u ubrzanjima a razlika je 1.5 sekunda u papirima..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 15 Jan, 2010 1:04 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jun, 2008 1:23
Postovi: 15162
Lokacija: Novi Sad - Budva
Vozim: Audi A4 S-Line (B8), Harley Davidson 1200 Custom Sportster, Sea Doo GTX 215 Supercharged Limited
frodo je napisao:
Pa imaš Audije sa TSI motorima.
Benzinci, turbo + kompresor, velika snaga iz male kubikaže, pristojna potrošnja, veliki obrtni moment....
Kupiš tako nešto :wink:


Nije to resenje.
Posto sledeci auto planiram da bude u rangu izmedju A6 i A8 onda u obzir dolaze benzinci 3.2FSI ili 3.7, i dizelas 3.0TDI. Znaci male kubikaze u startu izbacujem zbog klase auta.
Kod ovih benzinaca sa mojim stilom voznje potrosnja bi se kretala od 13 do 16 litara benzina (imao sam prilike da cujem iskustva sa oba motora).
Kod 3.0TDI bih imao neznatno slabije performanse a potrosnja bi se kretala oko 8-9 litara dizela.
Pored svega toga, posto opet planiram da uzimam auto sa ful opremom onda bi na preprodaji izgubio mnogo mnogo vise nego kod dizela, posto je pozato po kojim cenama se prodaju takvi benzinci nezavisno od opreme, i pored toga sto bi mnogo vise izgubio jos bi se vise namucio da ga uopste i prodam.

Pored toga sto mnogo vise volim benzince, i pak je za sadasnje uslove dizelas neprikosloven a benzinci definitivno zaostaju u razvoju naspram dizelasa.

_________________
RACING - Because football, baseball, basketball only require one ball


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 15 Jan, 2010 1:25 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32191
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
dramini je napisao:
I od njega je bio brzi,i u voznji i na papiru...


Sa tim ne mogu nikako da se složim, vozio sam i jedan i drugi i definitivno 4Motion sa 150 KS nije bio ništa agilniji, a niti brži od Golfa TDI sa 130 KS i prednjom vučom.
Toliko su sitne razlike bile da ne mogu da kažem da imaju nekog uticaja, ali priznajem da je 4Motion mnogo upravljiviji, to stoji.
Mislim da je negde i IvanM pisao o tome da mu je bivši VW Bora od 130 KS bio agilniji od prethodnog Golfa TDI 4Motion sa 150 KS.
Onaj TDI sa 150 KS i bez 4Motiona je verovatno brži, ali njega nisam probao, nisam uspeo da nađem tako snažnog Golfa a da nema pogon 4x4.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 15 Jan, 2010 10:48 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Jul, 2009 0:05
Postovi: 9478
Vozim: Skoda Fabia
Slozio matori il neslozio cinjenice su jedno a subjektivnoi osecaj drugo..Inace kao sto sam rekao model 4motion je imao iste performanse kao i pogon sa prednjom vucom,tj,ovaj prvi nije imao nista losije performanse od ovog drugog...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 15 Jan, 2010 16:57 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan, 2009 20:41
Postovi: 7012
Lokacija: Novi Sad
Vozim: trenutno ništa
frodo i dramini, ne znam ko je od vas u pravu ali definitivno i jedan i drugi idu nenormalno dobro, tako da nije ni bitno koji je bolji :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 279 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group