Najbolja ponuda motornih ulja!!!
         


forum.cars.rs • Pogledaj temu - Opel Vectra B lična iskustva

forum.cars.rs

CARS Forum - recenzije polovnih i novih vozila, vodič za kupovinu, tuning, servis, noviteti ...
Danas je 17 Apr, 2014 8:41

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]






Započni novu temu Odgovori na temu  [ 26 Posta ] 
Autoru Poruka
PostPoslato: 26 Okt, 2007 2:28 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Jun, 2007 0:30
Postovi: 8749
Lokacija: Novi Sad
Vozim: Doblo 1.9jtd, Audi A4 B6 S-line
Kupio sam je sa pređenih 180.000km 1997., 1.6 16V, naknadno ugradio plin, običan za 300e, 2006-te godine.
čim sam je uzeo uradi sam veliki servis sa PK kaišom, cena je bila oko 11.000din, tada sam promenio i prednje pločice(2700din), termostat(2600), svećice(oko 1000), i upornicu balans štangle, osetljiviji deo (1200din). To je sve da kažemo redovno održavanje. Zatim je usledio prvi kvar EGR ventil posle samo 2000km koji košta 200e, manifestuje se većom potrošnjom i podrhtavanjem na ler gasu pa čak i gašenjem.
Na 186.000 morao sam promeniti i kablove za svećice(Tesla 50e), tad sam promenio i srednji lonac(25e pravljen), inače izduvni sistem sklon rđi i progorevanju, tada promenjena i desna upornica.
Na 188.000 promenjeni silen blokovi zadnjeg trapa 4x, isto boljka, (110e original oko 180e), tada promenjena i šipka spone (25e).
Na 192.000 opet zamenjena upornica(1200 din), napunjena klima pošto nije radila, mada je slaba tačka kondenzator klime, srećem ispostavilo se da je ceo.
194.000 promenjeni zadnji amortizeri (84e).
197.000 otišla je i vodena pumpa( 67e, zamena 40e a sama pumpa 27e), zato savet kad menjate zupčasti i nju promenite i opet svećice sada NGK zbog plina sa jednim krakom.
200.000 procureo hladnjak, začepljen sredstvom za hladnjake, cena samo antifriz 19e.
207.000 promenjeni prednji diskovi i pločice(86e) i gumice balans štangle 7e.
Auto prodat sa 218.000km.

Generalno auto je za te pare sasvim solidan. Pri kupovini treba obratiti pažnju na letvu volana hoće da procuri, meni je počela da kaplje. Reparacija je mislim oko 250-300e, a nova oko 900e, s tim što se neke mogu reparirati a neke ne. Pri kupovini obavezno obratiti pažnju na ležajeve zadnjeg točka, cena je 140e po komadu. Kvačilo isto dobro pregledajte, tj. osetite ga pod nogom, pošto je cena hidrauličnog potisnog ležaja nepunih 20.000din + lamela i korpa 12.000 + ruke 4.000, suma sumarum 450e.

Nadam se da će ovaj kratak spisak ''operacija'' i saveta pomoći potencijalnim kupcima iste.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 26 Okt, 2007 9:16 
OffLine
Bronzani član
Bronzani član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jun, 2007 17:28
Postovi: 1015
Lokacija: Beograd
Vozim: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI
Lokacija: Beograd
1130e (sa plinom) za 38000 km. Jel to puno ili nije?
Nisi nam rekao cenu pri kupovini i prodaji ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 26 Okt, 2007 11:18 
Ta Vectra B je u svoje vreme bila izuzetno dobar auto,
mozda i najbolji u klasi,
i nudila je mnogo po umerenoj ceni.

Ipak, malo je Opel popustio sto se tice kvaliteta, ali to zavisi od serije do serije.


Vrh
  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 26 Okt, 2007 11:22 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 09 Okt, 2007 11:58
Postovi: 547
Lokacija: BG
Da ne trujem temu, ali na pitanje jel puno ili malo?
Ja sam na matorom Pug 309 za 110k kilometara promenio, hladnjak 100 eura, set kvacila oko 150 eura, auspuh ne secam se vise oko 100 - 150 eura, leptir gasa 60 eura,komutator za 40 eura, od vesanja samo krajeve spona,manzetne, i ugradio plin za 350 eura.... Gume ne racunam. I posle se ne isplati kupiti nov auto...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 27 Okt, 2007 19:22 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Jun, 2007 0:30
Postovi: 8749
Lokacija: Novi Sad
Vozim: Doblo 1.9jtd, Audi A4 B6 S-line
Pa s obzirom da je auto prodat i bio utegnut kao puška, a pritom radio u taxiju i nije strašno. Jedino što je ostala letva volana pod znakom pitanja pošto je vlažila.
A što neko kaže ništa nisam uložio to ne priznajem,Svaki auto se haba i pitanje je da li nekom smetaju silen blokovi koji lupaju, upornice koje e malko čuju, ili što mu auto igra po putu zbog amortizera, diskovi koji mogu u svakom momentu da puknu koliko su istrošeni itd. Ja volim da je sve na svom mestu i da se vozim bezbedno. I zato bežite od onih koji kažu ništa nisam uložio, pošto će vas sve sačekati.
A čovek koji ju je kupio nije mogao da sakrije oduševljenje kako je auto utegnut kad je dolazio da ga prevede. Kaže nije mi tako izgledao na prvi pogled. Bio je malo lupan, tj. zadnji kraj mu je bio uteran, tako sam ga kupio a možda je i na krovu malo ležao. :D
Tad sam na brzinu kupio auto, ne znam koji mi je bio. Našao sam zamenu za Golfa 3 uz doplatu 400e, a uz to je Vektra imala klimu, abs, podizače, 4v(tad mi je bilo potrebno za taxi), metalik boju, a golf beo 3v, felne i AB,zato je nisam zagledao budala, a bila je dobro odrađena a unutra kao nova.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 12:49 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 29 Okt, 2007 12:20
Postovi: 50
Lokacija: Beograd
Ajde da se malo nadovezem na temu, posto sam i sam vlasnik Vectre 1.8 16V iz '98. Kupljena je sa 165000km, ugradio sam lambda control plin i to mi je mozda najveca greska, posto nikako da ga nasteluju da radi i ide kako treba... Dodao bih da sijalice na kontrolnoj tabli crkavaju kao lude (moj prijatelj ima Vectru iz '99 i imamo identicne simptome). Od mehanickih problema menjao sam letvu volana (jer je auto bio udaran a ona nije mogla da se reparira) i hladnjak (koji je crkao na 190000, cena 7800Din). Izgleda da je Opel jako dobro proracunao vek trajanja odredjenih delova, posto vidim iste kvarove i kod autora teme. Osim potrosnih delova (osim ulja i filtera jos kocione plocice napred-3000Din, kao i zadnji lonac-7500 Din) zamenjen je zadnji nosac motora, semerinzi radilice (skupa oko 5000Din), a zbog \"odlicnih\"majstora koji su ugradili plin bobina (6000Din) a verovatno i lambda sonda (10000Din) koja je pocela da brlja i na benzinu... Delovi mu nisu preskupi, ne moram da razmisljam da li cu ga zateci ujutru. Lepo me sluzi vec godinu ipo, presao sam oko 30000Km za to vreme bez nekih vecih problema....Kako god, prostran i udoban i dosta brz auto... Mislim da je Vectra dobra kupovina za taj novac...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 13:03 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32179
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Citiraj:
ugradio sam lambda control plin i to mi je mozda najveca greska, posto nikako da ga nasteluju da radi i ide kako treba...


Meni se posle ljudi smeju kada kažem da plin nije za moderne automobile. Plin je za Juga, da ga ne žališ, a ovakva Vektra je napravljena da ide na benzin i uglavnom se svi pokušaji da se ugradi gas završe sa gomilom problema. čak i sekvencijalni BRC uređaj, koji je jedan od najboljih, zna da pravi mnogo problema. Većina tih problema je uzrokovana zbog neznanja priučenih majstora. Ponoviću, da je taj auto trebao da ide na plin, fabrika bi mu umesto rezervoara za benzin stavila plinsku bocu.

PS.
Bolje da si kupio dizelku, manje troši, brzo ide i nema šta da ti budže, ugrađuju, prepravljaju i prave frankenštajna od tvog auta...

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 13:32 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Jun, 2007 0:30
Postovi: 8749
Lokacija: Novi Sad
Vozim: Doblo 1.9jtd, Audi A4 B6 S-line
U potpunosti si u pravu Frodo. Plin je samo za karburatorske motore, a za ove sa diznama nikako a da nemaš problema. Drugar je ugradio sekvent na moju inicijativu, i posle sam se ja jeo zato što sam mu rekao pošto je imao strašnih problema u početku, sam je prebacivao sa plina na benzin itd....nekako su mu namestili, a filteri su jako skupi mislim oko 3000din bar za njegov su toliko bili , idu 2 i menjaju se po pravilu na 10.000km, s tim što se začepe na svakih 5.000km-stvori se kao neki sitni prah i to ne u malim količinama.

@NihadP
To za lambda control sam čuo od majstora, kažu da pošto on sam šteluje koliko gasa da povuče( na običan se šteluje pomoću šrafa), hoće da brlja pa auto ne može da izvuče ni 100km/h s tim da je potrošnja gasa neprimetna, tako da sam ja od toga odustao i uštedeo 150e ili već koliko košta.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 14:15 
Istina je negde na pola.

Lično sam često bio kritikovan jer sam ljudima retko savetovao da ugrađuju plin,
jer su moji saveti išli ili na:
1)kupi auto sa common-rail motorom
2)kupi auto sa slabijim benzinskim motorom


Ipak, sekvencijalni gasni uređaj je bolje rešenje, od klasičnih gasnih uređaja, koji nisu idealno rešenje za motor.

Problem, je što se prelaskom na gas, ne uštedi onoliko koliko ljudi misle,
a u istom preblemu su i oni koji kupuju polovne TDI modele,
pa posle kukaju da održavanje nije baš tako jeftino.


Poslednji put menjao Aleksandar Todorović dana 29 Okt, 2007 14:38, izmenjena samo jedanput

Vrh
  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 14:29 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32179
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Problem je što ljudi hoće i jare i pare. Ja bih moderan auto, brz, snažan, da troši kao upaljač, da gorivo bude ultra jeftino i da ne moram da uložim u njega ni dinara. Taj projekat \"perpetum mobilea\" je zbog toga i propao. Što se tiče sekvencijalnog sistema, on je jedino legalno, ispravno i bezbedno rešenje za moderne automobile. Sve drugo je igranje sa životom i zbog toga o tome ne želim da pišem niti govorim. Dakle, sekvencijalni sistem je jedino rešenje za moderne automobile, ali to prati i gomila gore pomenutih problema.
Turbo dizel motori sa direktnim ubrizgavanjem su skuplji za održavanje, ali to vraćaju niskom potrošnjom, jeftinijim gorivom, velikim obrtnim momentom i velikom brzinom. Na kraju, ostaje ti na raspolaganju ceo gepek, nema bušenja, brušenja, cevi, creva i odvratnih čepova na karoseriji.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 20:19 
OffLine
Bronzani član
Bronzani član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jun, 2007 17:28
Postovi: 1015
Lokacija: Beograd
Vozim: Skoda Octavia Combi 1.4 TSI
Lokacija: Beograd
Ok, sve to stoji....

Ali sta preporuciti nekome ko hoce da kupi polovan auto, a hoce jeftino da prodje sa gorivom u daljoj exploataciji? Znaci ako kupi benzinca, ugradjuje mu plin , ne valja...ako kupi dizela, taj je presao boga oca, moze nest uskoro lako da crkne, aonda bolje da ga nisi kupovao .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 20:41 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 09 Okt, 2007 11:58
Postovi: 547
Lokacija: BG
Problem se desava, zato sto se nasi majstori slabije snalaze sa kompleksnim sistemima ubrizgavanja, jer je to posao vise za inzenjere...Svaki model auta je specifican treba dizne montirati na adekvatnom mestu, i kasnije ustelovati sagorevanje kako treba...BRC nije nista specijalno bolji od drugih sistema, krase ga jako bucne dizne, tesko stelovanje (nedostupan softver). Jedino sto je jace izreklamiran. E sad ako se sve uradi kako treba i to sve nasteluje, auto ce ici drobro, i trositi nesto vise gasa nego benzina. Trenutno su cene Sequenta u krstenim servisima pale na 650 eura....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 29 Okt, 2007 20:44 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32179
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Svaki pos'o sa polovnjacima je svojevrsan rizik, pa tako i ovo sa polovnim dizelima. To međutim ne znači da si svi dizeli lešine koje su prešle boga i oca kilometara. Treba biti uporan i tražiti dobar i održavan auto i neće biti problema.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 0:56 
Kupovina polovnjaka je često promašaj, posebno ukoliko pre kupovine ne proverite auto detaljno u servisu.

Na sreću naobaveštenog naroda, koji će kupovati polovnjake u narednih 5-6 godina kao da su džabe, mogu da pišem šta hoću, auto placevi će trljati ruke.

Ovde svako može da iznese svoje mišljenje,
pa mogu i ja, stim da ja obično uvek gledam da se dobrano naslonim na čiste podatke.

Recimo ako u Opelov servis doterate Astru 1.7 DTI sa 150.000 km, na njoj treba zameniti pola delova ako hoćete da imate 100% ispravan auto.
Dakle niko nije normalan da menja skoro 50% delova, jer bi tada to bila nepodnošljiva cena.

Šta se onda radi, krpi se, menja se ono što mora,
ili ti prevedeno na svima razumljiv jezik, vozi se auto koji nije bas u potpunosti ispravan.

A onda lepo u takav auto stavite ženu, decu, porodicu


Na žalost, neki moraju tako, velika većina,

Međutim, oni koji imaju već 5.000 evra ne moraju tako,
već mogu mnogo mudrije
jer ako imaju prijavljene prihode, mogu kupiti auto na kredit sa učešćem od 40%, i plaćati neku umerenu ratu narednih 6 godina
ukoliko ne pređu cenu od 10.000 ili 11.000 evra.

Nov auto je daleko isplativija investicija, još ako imate keš za isti, onda je priča jasna.

Kod nas je kupovina polovnjaka daleko zanimljivija,
a da li znate zašto?

1)tehnički pregled nam je mizeran, tako da polovnjak od 5 godina prolazi glatko, iako nije ispravan u potpunosti
2)Eko test ne postoji, jer da postoji, ni jedan auto stariji od 5 godina ne bi prošao, osim ukoliko ne zameni katalizator, koji košta ti puta više od registracije, a često i preko toga.
3)mora da se menja auto na godinu dana, da se prati trend komšiluka

Svakako, ko želi da kupi polovan auto, želim mu puno, puno sreće,
i još više para za popravke.

Naravno, to ne mora da bude pravilo,
u određenom broju slučajeva moguće je kupiti auto koji neće zahtevati česte popravke.


Vrh
  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 1:27 
OffLine
Standardni član
Standardni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jun, 2007 21:20
Postovi: 358
Lokacija: Krusevac
Pre svega zelim da kazem da nisam za ugradjivanje plina i sve vise znam da to moze samo stetiti automobilu..U pravu ste kada kazete da je to samo za jugice i a za ostale malo skuplje automobile to predstavlja glavobolju..Planirao sam da kupim polovnjaka ali otvorio sam oci i shvatioda cu za godinu dana puci toliko novca za koji mogu kupiti nov automobil..Ima puno zanimljivih predloga za kupovinu i pre svega je najveci problem dolazak svezih tj. novopeceni vozaca koji cim cuju plin,odmah to i ugrade ne razmisljajuci na posledice i probleme..
Iz mojih saznanja shvatio sam da ih ima puno i da maltene svaki treci ugradjuje plin misleci da je to pun pogodak...

P.S.Iz ovih tekstova i postova sam puno toga saznao sto je ranije bila velika nepoznanica za mene..Auto pre svega je jedna velika odgovornost i jedna velika briga koja nije samo \"ej,kupio sam kola,sada cu da se vozim i bicu smeker\"...Madje generacije to ne shvataju,ima puno takvih...

_________________
Prolece je stiglo svima je do jaja jedva cekam jesen da se kuva ajvar..Pticice crvkucu i kenjaju sa grana,lisce ozelenelo i vratila se lasta..Do podne spavam jer bio sam do splava,kosilica krci komsa sece trava..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 9:11 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Okt, 2007 11:30
Postovi: 1998
Lokacija: Novi Sad
Imam veoma star auto (skoro 20 godina), benzinac... Renault 5 GTX sa motorom od 1720 kubika. S obzirom na kubikažu i starost, prilično je veliki potrošač goriva, mada je potrošnja na otvorenom putu umerena. Nisam ugrađivao plin pre svega zbog prostora u gepeku (a rezervni točak je ispod gepeka u onoj korpi), a zatim i zbog toga što nemam poverenja - ne u tehnologiju korišćenja tečnog naftnog gasa, već u naše majstore koji to ugrađuju. Danas ljudi idu čak i u Horgoš da bi tamo ugrađivali gasni uređaj jer su čuli da to tamo rade najkvalitetnije, ali retki su oni koje sam sreo i koji su ugradili plin a da nisu imali bar neki problem s tim... Inače sam primetio da naši majstori imaju problema i sa monopoint karburatorom (kakav je u mom autu), mogu misliti kako su obučeni (ako ne rade u ovlašćenom servisu, pa čak i tada) za modernije sisteme ubrizgavanja...
No, danas je moguće ugraditi plin u ovlašćenim servisima auto-kuća i to bez prekida garancije (ako je auto još uvek pod garancijom), čak se isporučuju i novi automobili sa ugrađenim plinom. Ne razmišljam o takvoj varijanti, ali me interesuje šta mislite o tome?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 10:29 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32179
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Nijedan serijski auto nije stigao u ovu zemlju sa fabrički ugrađenim plinom. Fabrika ne ugrađuje gasne uređaje u automobile. To rade ovlašćeni servisi, sa dozvolom proizvođača. Mislim da sam negde pročitao da je Opel u jednu Astru fabrički ugradio plinsku bocu umesto rezervoara za benzin i da je taj auto fabrički bio napravljen da ide na plin, ali je to bilo samo jedno vozilo namenjeno za testiranja, a nikako za serijsku proizvodnju.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 10:44 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32179
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
@ Aleksandar Todorović

Ti si u pravu što se tiče ulaganja u polovan auto i u pravu si kada kažeš da je velika većina, oko 90% bih ja rekao, automobila koji zahtevaju zamenu gomile delova nakon 150000 km. Međutim, to ide u prilog mojoj teoriji da mi treba da se nađemo u onih 10% automobila koje su vlasnici redovno održavali, menjali sve što je neispravno i onda ne bi trebalo da imamo problema. Nije mi jasno zašto se svi lepe za polovnjake iz uvoza. Ima mnogo ljudi koji su svoje 5 godina stare automobile kupili u Srbiji i ovde vozili, redovno održavali i sada ih prodaju. Zbog lošeg goriva u Srbiji treba utvrditi da li su ulje menjali na vreme, a zbog loših puteva na njima verovatno treba zameniti silen blokove i tako te sitnice, ali ništa krupno ne treba ulagati. Sve utiske, informacije i pravo stanje automobila treba sagledati i sravniti u ovlašćenom servisu i tek onda \"odrešiti kesu\".
Takav polovnjak sigurno predstavlja dobru kupovinu, ali da ga pronađemo treba nam mnogo strpljenja, opreznosti i sreće.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 12:07 
VDN

sve zavisi koliko ko plati novinarima da pišu,
ako je dovoljno,
onda je ugradnja gas san svakog automobila, odnosno motora


Da ja vas pitam nešto,
kako bi bilo da ja vas \"konvertujem\" da umesto vode pijete kišnicu sa malo vitamina,
a da umesto mesa ceo život jedete soju, i to tačno onu količinu koja daje jednaku energiju kao meso.


Marketing kod nekih ovlašćenih uvoznika je procenio da narodu treba ponuditi benzince sa gasom,
ali im je efektat omanuo?

Zašto?

Pa kad dodate 1,000 evra koliko košta s.uređaj na cenu benzinca strašno se približite ceni dizelaša, koji bolje drži cenu, koji je brži, i kasnije ga ja lakše prodati.

Sirotinja nema kud, i ugrađuje gas u nadi da će nešto ušparati,
i taj naš jadan narod nešto i ušpara.
Krpimo se samo tako,
kad nemamo pameti, ali ovde već zalazimo u politiku, i tu mora da dođe tačka.


Vrh
  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 12:41 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32179
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Citiraj:
Sve zavisi koliko ko plati novinarima da pišu, ako je dovoljno, onda je ugradnja gas san svakog automobila, odnosno motora
Da ja vas pitam nešto, kako bi bilo da ja vas \"konvertujem\" da umesto vode pijete kišnicu sa malo vitamina, a da umesto mesa ceo život jedete soju, i to tačno onu količinu koja daje jednaku energiju kao meso.
Marketing kod nekih ovlašćenih uvoznika je procenio da narodu treba ponuditi benzince sa gasom, ali im je efektat omanuo?
Zašto?
Pa kad dodate 1,000 evra koliko košta s.uređaj na cenu benzinca strašno se približite ceni dizelaša, koji bolje drži cenu, koji je brži, i kasnije ga ja lakše prodati. Sirotinja nema kud, i ugrađuje gas u nadi da će nešto ušparati, i taj naš jadan narod nešto i ušpara. Krpimo se samo tako, kad nemamo pameti, ali ovde već zalazimo u politiku, i tu mora da dođe tačka


Svaka čast na komentaru, potpisujem ga 100% :P

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Okt, 2007 14:00 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 09 Okt, 2007 11:58
Postovi: 547
Lokacija: BG
Trenutno je stanje takvo. Ali kad sam ja stavio plin u Pug 309, kostao me je 360 eura, najskuplja moguca ugradnja. Pre pola godine je plin kostao nekih 32-35 din, benzin oko 80 ne secam se tacno... Potrosnja benzin 6.5 litara, plin 7.2 litra na otvorenom....Kvarovi i odrzavanje 0 din za prvih 20k km, Onda se drzava dosetila i digla cenu kroz akcizu, kada je namamila kriticnu masu vozaca, tj skoro sve zivo sto vozi na benzin. Ni ja nisam bas skroz odisevljen tim naknadnim konverzijama, ne bude auto bas ko sto je bio pre toga. Recimo moj se teze se pali, moras da mi malo dodas gasa prvoh par sekundi da se stabilizuje...Ono sto je evidentno velika prednost, nemas problem prljavih dizni, tj auto se ne gusi i nema knedle, ma koliko injection bio zapusten, jer prastari Venturi, sve te sisteme mimoidje...Generalno sam za ugradnju, sacekas da prodje garancija pljunes 650 eura za SEQUENT (***toliko sada kosta u poznatijim servisima***), i vozis. Sve ovo je sa pretpostavkom da ces auto ipak zadrzati neko vreme.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Okt, 2007 10:10 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Okt, 2007 11:30
Postovi: 1998
Lokacija: Novi Sad
Aco,

ja sam naglasio da ne bih ugrađivao plin u svoj auto - nisam nikakav lobista za plin ili nešto slično. Samo me je zanimalo šta mislite o ugrađivanju plina u nove automobile...

A isto tako \"ne volem\" ni dizelaše, pa nek' su i brži, nek' manje troše, nek' ih je posle lakše prodati...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Okt, 2007 16:59 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 29 Okt, 2007 12:20
Postovi: 50
Lokacija: Beograd
@frodo
Sad uviđam gorku istinu da ja ustvari ne znam ni jednog vlasnika polovnog auta koji ide na plin, a da nema nekih problema, bilo na plinu ili na benzinu. Svi mi se hvale, a onda krene priča: Ma super je sve, nego kad ga malo zgazim na plinu,i stanem na semafor hoće da se ugasi ili pri menjanju brzina preko 80 km/h se zamalo ugasi, treba da se došteluje da malo bolje ide... itd, itd... E stvarno smo i mi lud narod...
A benzinca sam kupio na bosanske table (pošto imam dvojno državljanstvo) jer su Bosni tada bili dosta povoljniji (moja je izasla oko 5000evra, bez plina a bila je stara 8 god)
@subic
Ja kao ajde da ne kupujem onaj običan sistem, ipak je auto novije generacije, ali dosad, samo neki problemi... U pravu si i što se potrošnje tiče, jer ako hoću da mi auto ide kao na benzin, onde treba da ga odvrnem i troši mi oko 17lit u gradu, što je na granici ekonomske isplativosti...
Što se tiče polovnjaka vs novih automobila:moj kum je prošle godine uzeo Mondea 2,0 benzin god.2001. u V6 na sajmu, gde su mu garantovali kilometražu i poreklo i koji ima odličan rejting ( da ne prepravljaju ništa, da su vozila iz Nemačke..), i platio ga oko 1500 evra više nego što je u oglasima ili na pijaci. Auto je išao super, ali evo sad mu se nešto gasi ujutru kad ga upali ako mu ne da malo gasa, verovatno i nije ništa strašno, ali treba da gubiš vreme idući kod majstora.. Ni ti ljudi koji prodaju na auto placu, ne znaju šta su kupili, a mi koji ga kupujemo od njih, još manje..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Okt, 2007 17:31 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 29 Okt, 2007 12:20
Postovi: 50
Lokacija: Beograd
Još jedna opaska koju sam skoro čuo od starijeg kolege vozača: \"Zašto je uopšte prvi vlasnik iz belog sveta odlučio da prodaje auto ako je extra dobar?\" Ok, možda hoće da menja staro za novo, ili mu trebaju pare... nebitno. Ja se samo pitam koja je verovatnoća da je neki takav auto došao ovde... Dobri automobili se prodaju odmah i to najčešće za poznatog kupca- nekoga od rodbine, prijatelja ili poslovnih saradnika, a ne za neki auto-plac, koji će da ponudi neku smešno nisku cenu da bi zaradio...
Mislim da mi više volimo da kupimo veći i bolji polovnjak, nego manji i možda ne tako lošiji nov auto... Status, sujeta, predrasuda- ne znam... Samo znam da, pošto treba da menjam auto, lično, rađe gledam Passata, Vectru ili Mondea starog nekoliko godina, nego Ceed-a ili I30 novog, a koštaju približno...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Okt, 2007 21:02 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 31 Okt, 2007 20:37
Postovi: 124
Lokacija: Lazarevac
Vozim: Peugeot 407 & Lancia Y
Lokacija: Lazarevac
Kao prvo pozdrav svima obzirom da mi je ovo prvi post na ovom forumu.
Moje iskustvo sa gasom je izuzetno pozitivno. Poslednje 2 godine vozim Daewoo Espero 2.0 (GM motor sa 8 ventila i 105 KS) iz 97. Kupio sam ga sa 150k km (garantovana kilometraža, kupljeno od prijatelja prvog vlasnika). Ugradio sam uređaj Landirenzo, vakuumski tj. venturi za 300e i prešao 18k bez ikakvih problema vezanih za gas, a i na benzin auto ide kao i ranije. Uređaj je atestiran od strane komisije Mašinskog fakulteta BG i upisan u saobraćajnu, naravno. Potrošnja benzina je bila oko 7-8l na putu, sada je recimo na putu do HN i nazad iznosila 8.8l gasa. Inače je srednja potrošnja oko 9l gasa + 1l benzina. Jednom u 15-20 dana obavezno vozim 40-50km na benzin zbog dizni (najčešće Lazarevac-BG, a to je oko 60km, a vratim se na gas) tako da do sada nisam imao ni najmanje problema sa gasom. Auto istina nešto slabije ide, najviše se to oseti na usponima i pri preticanjima gde mu nedostaje oko pola stepena prenosa :wink: Potrošnju u lokalu na žalost (odnosno na moju sreću) ne znam ni za benzin a ni za gas, obzirom da je ovo skoro vikend auto, pošto preko nedelje vozim službenog Yuga.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Okt, 2007 22:53 
Motor u Esperu je u samom startu konstruisan tako da dobro \"vari\" tecni naftni gas,
zato ste i tako zadovoljni.


Vrh
  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 26 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: varicak i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group