Najbolja ponuda motornih ulja!!!
         


forum.cars.rs • Pogledaj temu - Priče iz majstorske radionice

forum.cars.rs

CARS Forum - recenzije polovnih i novih vozila, vodič za kupovinu, tuning, servis, noviteti ...
Danas je 23 Apr, 2014 13:46

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]






Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1102 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 31 Avg, 2011 23:17 
OffLine
Urednik
Urednik
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec, 2007 22:46
Postovi: 3019
Lokacija: Novi Beograd
Slika

Slika

Ovo je inace racunar Punta II sa benzinskim 1.2l agregatom koji upravlja radom motora.

Vozilo je staro svega 4 godine i preslo pravih 111.000km ali obzirom da je vlasnik firma i da se nekoliko vozaca menjalo za volanom, malo je i zanemareno po pitanju odrzavanja.

Desavalo se da u voznji pocne da radi na tri pa i na dva cilindra ali posle gasenja motora i ponovnog paljenja proradi najnormalnije.
Palio je check engine lampuci, bunio se i mucio dok jednostavno nije crkao.
Ali krenimo redom.
Kada je dosao u radionicu na dijagnostici je pisalo da jedna od bombina nije u redu. Odmah kupljena nova, zamenjena i motor kao proradio posle brisanja greske. Vozen jedan dan i opet se isto desilo. Kupljena i druga bombina, vozio se par dana i ponovo poceo da stuca. Na dijagnostici ocitana ista greska, i nije hteo da prihvati reset.
Usput su promenjene i svecice koje su izdrzale tricavih 70 hiljada kilometara od zamene :hoohray!
Raznim pomocnim metodama samo kolegi Nikoli poznatim ustanovljeno je da je probio racunar. :crazy!
A sve je izgleda pocelo od svecica, dugo nisu menjane, probila bombina i izgleda spalila racunar.

Sva sreca da ima majstora koji se bave tim popravkama pa je problem uspesno resen, i auto je danas posle par dana zezancije konacno prodisao punim plucima. :bounce!

_________________
www.spritmonitor.de/en/detail/492081.html

Kad je muka, dje si Duka....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 01 Sep, 2011 0:11 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Nov, 2009 20:17
Postovi: 8009
Lokacija: Novi Sad
Vozim: Kia Cee'd
Duka, cuo sam da kod dosta puntica oce da zvekne komp.
Vezano bas za ovaj model sa ovim motorom.
Imas li kakva su tvoja iskustva?

_________________
Sta je Novosadski?
...to nisu ljudi, to su Beogradjani!

America is not a country, it's just a business


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 13 Sep, 2011 14:28 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Maj, 2011 10:31
Postovi: 32
Vozim: Astra G 1.6 8v
Ova tema je uvek bila mesto da čovek odmori dušu jer majstorska radionica reši skoro svaki problem.
Pozdrav za majstore Nikolu i Duku.
p.s."sad imam auto sa klimom" :roc

_________________
"sve za ljubimce" petkurir.blogspot.com


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 13 Sep, 2011 14:49 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Sep, 2010 17:03
Postovi: 11985
Lokacija: Beograd
Vozim: Nek' se dimi, nek' se zna, TDI-a vozim ja.
Ugradili su ti klimu naknadno???

Svaka cast majstori!!! :appl :appl :appl

_________________
Ako si mi prijatelj, ne razgovaraj sa mnom!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 13 Sep, 2011 17:55 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Maj, 2011 10:31
Postovi: 32
Vozim: Astra G 1.6 8v
Pa otprilike može se i tako reći pošto sam ja vozio jedno pola godine auto bez klime,koja je naravno bila na autu ali u totalnoj disfunkciji akad su "doktori" završili operaciju i ja sam ponovo imao klimu:) Negde na početku teme je opis postupka:)

_________________
"sve za ljubimce" petkurir.blogspot.com


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 23 Sep, 2011 0:10 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Feb, 2008 6:21
Postovi: 2194
Lokacija: Beograd
Vozim: w204, c220cdi
Danas sam imao to zadovoljstvo da budem Dukin "segrt" i asistiram u popravci sopstvenog automobila.Naime, auto mi je negde vukao "fals" vazduh ali nismo mogli da utvrdimo gde.Prosle nedelje sam prvi put osetio da mi nejednako radi na leru i odmah sam alarmirao Duku medjutim sto zbog mojih, sto zbog Dukinih obaveza nismo stigli da obavimo pre.Prvo smo upalili auto (ne vatrom naravno) da bismo pokusali da utvrdimo gde vuce i kada to nismo uspeli pala je komanda:"Rasturaj sve," znaci skidanje svih vakuma i usisne grane.Prethodno smo podigli auto dizalicom kako bismo pogledali da nema neka rupa kod samog mesaca (za plin) medjutim to je bilo cisto.Kasnije je Duka cisteci oko leptira gasa uocio problem.Ispostavilo se da je puklo neko parce gume izmedju leptira gasa i usisne grane (koje izgleda kao kratka debela cev duzine 6-7 cm.Odmah je kupljena i uz tesku muku sa selnama zamenjena.Auto je posle toga prosto "prodisao." Bolje vuce, mirnije radi, a za potrosnju cemo videti jer sam posle Dukinog tretmana odmah sipao pun rezervoar plina (53l) pa cemo pratiti.


Toliko od mene, jeste da je potrajalo ali smo se lepo druzili u majstorskoj radionici.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 23 Sep, 2011 3:02 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Sep, 2010 17:03
Postovi: 11985
Lokacija: Beograd
Vozim: Nek' se dimi, nek' se zna, TDI-a vozim ja.
Odlicno ste to resili! Ti vakumi inace mogu da stvore problem u radu motora,koji ume da ide na zivce.Lako ga namestis,samo je muka da uocis koje crevo(guma) je puklo.

_________________
Ako si mi prijatelj, ne razgovaraj sa mnom!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 23 Sep, 2011 9:20 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 33066
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
:calp

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 28 Sep, 2011 10:42 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Maj, 2011 10:31
Postovi: 32
Vozim: Astra G 1.6 8v
Odlično majstori :calp

_________________
"sve za ljubimce" petkurir.blogspot.com


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 02 Okt, 2011 17:31 
OffLine
Urednik
Urednik
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec, 2007 22:46
Postovi: 3019
Lokacija: Novi Beograd
Pre nekoliko dana se na jednom teretnom, dostavnom vozilu, Fiat Doblo javio roblem da se prilikom skretanja culo krckanje i nemogucnost okretanja tockova.
Vrlo lako je utvrdjena pretpostavka da je problem diferencijal i da menjac mora da se skida radi utvrdjivanja kvara i sagledavanja sta je ciniti za popravku.

Slika

Skidanje menjaca je inace prava fizikalija, potrebno je sve sto se kaci na njega poput veze sa rucicom menjaca, poluosovina, senzora brzine itd raskaciti i onda ga odvojiti od bloka motora.

Kada je menjac skinut na zamajcu ostaje korpa sa lamelom:

Slika

Inace za one koji ne znaju kako izgleda, ovo je spojnicka osovina na koju dolazi druk lager koji potiska korpu i odvaja od lamele:

Slika

Jesno se vide delovi menjaca koji su se rasuli i pretvorili u opiljke:

Slika

Slika

Razleteo se trkac i diferencijal vise nije imao funkciju raspodele sile na tockove i blokirao se.
Evo jos nekoliko delova koji su izvadjeni:

Slika

E sada, postavlja se pitanje zasto je do ovoga doslo?
Kao prvo, za predjenih 190.000km izgleda da nijednom nije promenjeno ulje u menjacu. :bi

Drugo, nekoliko mladjih vozaca se promenilo, pa nisu bili nezni prilikom polazenja, a diferencijal ostecuje najvise to ako se vozilo krece u nazad rikvercom a ne saceka se da se potpuno zaustavi vec se ubaci u prvu i krene napred.
Drugi potencijalni uzrocnik je to sto je pritisak u pneumaticima na prednjoj osovini bio drasticno razlicit duze vreme pa samim tim je ubrzano habanje diferencijala.

Epilog svega je da je kupljen drugi polovan menjac, namontiran na vozilo, nasuto sveze ulje i tako vozen 50-ak km, da se ispere od eventualnih necistoca kojih je bilo jer nije poznato kako je menjac odrzavan i cuvan, koliko je stajao i naliveno novo ulje.
Na polovan menjac je dobijena garancija od sest meseci bez obzira na predjenu kilometrazu uz doplatu od 20 eura sto se svakako isplati prilikom kupovine polovne stvari.

Od popravke menjaca se odustalo iz razloga sto je pun opiljaka koji su se provukli kroz ceo menjac, a i zbog toga sto je otezana nabavka novih delova i neki se cekaju sto nikako nije islo u prilog da se vozilo duze zadrzava i stavlja van funkcije.

u svakom slucaju savet je da se po nekada u zavisnosti od predjene kilometraze zameni i ulje u menjacu sto nije velika investicija na duze staze.

_________________
www.spritmonitor.de/en/detail/492081.html

Kad je muka, dje si Duka....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 03 Okt, 2011 20:46 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2011 17:44
Postovi: 3867
Lokacija: Beograd
Vozim: Škoda Octavia 1.9 TDI
Ja mislim da su ovi vozili taj kombi i nisu mislili na Boga :wavecry! Verovatno je trebalo promeniti ulje mada mnogi majstori kažu da je bolje ne menjati ga jer ni jedno nije kvalitetno kao fabričko ali mi to ne pije puno vodu :cigar! mada ne mogu ja da ih učim njihovom poslu ali verovatno gubi svojstva i opiljci metala i nečistoća čine svoje..
Ja mislim da su ovi šaltali na pola ili bez kvačila,dušu mu uzimali kako su nežno šaltali i što si naveo da nisu čekali da stane nego ubacivali u prvu ili rikverc dok ne stanu.. :boxing!

Nego kada da dođem da mi vidiš onaj motorić? :whistle!

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 24 Okt, 2011 18:07 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2011 17:44
Postovi: 3867
Lokacija: Beograd
Vozim: Škoda Octavia 1.9 TDI
Imamo još jednu pričicu iz radionice....Bejah u nedelju kod našeg drugara i majstora...
Naime,poslednjih dana sam primetio da mi se javlja neki čudan zvuk kada spustim ručnu kočnicu i krenem..probam naglo da zaletim auto i zakočim vidim jedan kraj (zadnji levi) malo zanosi.. :crazy!
Dogovorim se sa Dukom za nedelju da se vidimo,nađem nekako delove u nedelju :bad ,i odmah kupim i paknove (Jurid) i cilindre(metelli) i bočicu ulja za kočnice Tutella :crazy! (ali ispunjava DOT4)..
Dođoh do radionice,međutim Duka je bio u poslu pa sam malo čekao i iskoristio priliku da se upoznam sa čovekom :gath!
Kada smo pristupili poslu skinuli točkove ukazao nam se doboš koji je lepo uhvatila korozija :bad
Slika

Nismo imali puno muke da skinemo doboš,i kada smo otvorili imali smo šta i da vidimo,tj. našli uzrok problema..cilindar je popustio i počeo da pušta ulje (kočionu tečnost) koja je dokrajčila paknove koji i nisu bili tako loši,verovatno su bili menjani već,ali pošto su kupljeni novi a od ovih opranih kočionom tečnošću nema ništa pristupili smo zameni cilindra i paknova...Na slici se vidi mesto gde je cilindar popustio i ispušta ulje..
Slika

još jedna sličica gde smo malo zoomirali cilindar 8možda nisu baš najoštrije slike)
Slika

malo iz drugog ugla :thdwn!
Slika

Zatim smo skinuli zadnji desni točak,razmontirali doboš da vidimo kakvo je stanje na drugom točku,međutim tu je sve osim gomile praha i prašine bilo sve ok i suvo..
Slika

Zadnji desni točak je očišćen kompresorom i šmirglom bez muke dok je za zadnji levi morao da se upotrebi odmašćivač kočnica..
Slika

Rešeno je i to pa smo pristupili demontaži starih i montaži novih cilindara i paknova..
Slika

Doboš upakovan,očišćen,nategnut :thdwn!
Slika

Obloga doboša (ako sam je dobro definisao) imala je dosta riseva i prašine
Slika
Slika

Nakon Dukine intervencije i njegovog drugara i pomoćnika (nisam zapamtio ime :oops: :oops: )
obloga doboša je izgledala skoro kao nova :rofl i namazana bakarnom mašću otpornom na visoke temperature,da se ne bi desilo da zapekne od prašine..
Slika

Na potpuno isti način je i zamenjen komplet sa desne strane i pristupili smo finiširanju,štelovanju ručne kočnice (gde sam i sam asistirao),zameni kočione tečnosti i istiskanju vazduha iz sistema..
Ovo smo sve morali da "razvalimo" i maknemo da bismo došli do šrafa pomoću kog se šteluje ručna kočnica..
Slika

Uz jako prijatno druženje i dobru atmosferu smo posao priveli kraju nakon skoro 3h i ostalo je da se čujemo i vidimo po potrebi..sve pohvale za majstora i radionicu,šteta što smo bili umorni pa nismo mogli po jedno pivce da :chee ,ali biće prilike..

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 24 Okt, 2011 19:25 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 33066
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
Mnogo dobra pričica i propraćena fotkama :thdwn!
Svaka čast Vlajku i majstor Duki :calp

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 24 Okt, 2011 21:02 
OnLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Jan, 2010 16:48
Postovi: 6708
Lokacija: Beograd
Vozim: Seat Altea 2.0TDI
:calp :calp :calp

_________________
Nemac je Nemac


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 24 Okt, 2011 21:44 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član

Pridružio se: 03 Jun, 2010 14:06
Postovi: 3938
Na trenutak sam pomislio da su slike mog auta jer je skoro ista stvar radjena i meni :hah
Ja jos necu da pisem svoje utiske jer je moj auto ispao kurat za rad, tako da necu nista da pisem dok ne predjem jos malo kilometara da se uverim da nece da se pojavi jos neko vnogo da se menja :ye!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 24 Okt, 2011 21:54 
OffLine
Urednik
Urednik
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec, 2007 22:46
Postovi: 3019
Lokacija: Novi Beograd
sszoy je napisao:
jer je moj auto ispao kurat za rad :ye!



Hehehehe, e stvarno si imao srece po tom pitanju, al auto ima godinica dovoljno da pocne da pravi takve probleme.
Ne brini se previse nego navrati za koji dan da malo virnemo kako stoje stvari......

_________________
www.spritmonitor.de/en/detail/492081.html

Kad je muka, dje si Duka....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 24 Okt, 2011 23:46 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Okt, 2009 21:34
Postovi: 6596
Lokacija: Beograd
Vozim: /////
Lokacija: Beograd
Bogami, majstore, ode ti sve dalje od volana... :bad
Salim se, odlicno uradjen posao, vidi se da ti leze ove stvari... :thum

_________________
''Naucio sam da covek ima pravo gledati drugog coveka odozgo samo onda kada mu pomaze da ustane"

"AWT"- Ako je ovo 2005 ja sam Don Dzonson...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Okt, 2011 0:22 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt, 2010 16:14
Postovi: 7915
Lokacija: Novi Sad
Vozim: 190hp
Pa jel radis ili ne radis :?

_________________
Failing to succeed does not mean failing to progress.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Okt, 2011 14:47 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Sep, 2010 17:03
Postovi: 11985
Lokacija: Beograd
Vozim: Nek' se dimi, nek' se zna, TDI-a vozim ja.
Svaka cast majstori...

cekaj vlado,

jel tebi propadala kocnica?to nsii napomenuo...to se obicno desi kad ode cilindar.i tocak na kome je otisao bude mastan jer kociono ulje curi.

_________________
Ako si mi prijatelj, ne razgovaraj sa mnom!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Okt, 2011 16:37 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2011 17:44
Postovi: 3867
Lokacija: Beograd
Vozim: Škoda Octavia 1.9 TDI
banebg1987 je napisao:
Svaka cast majstori...

cekaj vlado,

jel tebi propadala kocnica?to nsii napomenuo...to se obicno desi kad ode cilindar.i tocak na kome je otisao bude mastan jer kociono ulje curi.



Nije propadala ali je bila malo slabija i mekša pedala nego inače...ne može ulje da iscuri iz doboša,cilindar je popustio nije skroz vrisnuo :ye! imaš na slikama..uglavnom,spolja se nije videlo curenje..

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Okt, 2011 22:52 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt, 2010 16:14
Postovi: 7915
Lokacija: Novi Sad
Vozim: 190hp
Jel normalno da neki kais zaskripi posle velikog servisa, ili nesto nije dobro uradjeno? Pitam jer mi ponekad zaskripi (obicno u niskim brzinama) a danas sam radio v.s.

_________________
Failing to succeed does not mean failing to progress.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Okt, 2011 22:56 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2011 17:44
Postovi: 3867
Lokacija: Beograd
Vozim: Škoda Octavia 1.9 TDI
Možda je malo više zategnut pk kaiš :bounce!

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Okt, 2011 23:06 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 33066
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
KnezicDex je napisao:
..danas sam radio v.s.

Daj neki info više?
Hoće li biti sličica?

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Okt, 2011 23:58 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt, 2010 16:14
Postovi: 7915
Lokacija: Novi Sad
Vozim: 190hp
Nema slika a servis ko servis, sta te zanima? :mrgreen:

_________________
Failing to succeed does not mean failing to progress.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Okt, 2011 0:08 
OffLine
Urednik
Urednik
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec, 2007 22:46
Postovi: 3019
Lokacija: Novi Beograd
Meni je zao sto nismo mogli da uklopimo termine da se taj servis odradi kod nas u radionici. Jbg, sta da se radi.
Bilo bi slika i prica bi bila adekvatno propracena jer je auto u svakom slucaju zanimljiv sto je redak na nasim putevima.
Napisi koju rec o servisu, koliko je kostao, sta je sve menjano....

_________________
www.spritmonitor.de/en/detail/492081.html

Kad je muka, dje si Duka....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Okt, 2011 2:09 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Sep, 2010 17:03
Postovi: 11985
Lokacija: Beograd
Vozim: Nek' se dimi, nek' se zna, TDI-a vozim ja.
Dušan je napisao:
Meni je zao sto nismo mogli da uklopimo termine da se taj servis odradi kod nas u radionici. Jbg, sta da se radi.
Bilo bi slika i prica bi bila adekvatno propracena jer je auto u svakom slucaju zanimljiv sto je redak na nasim putevima.
Napisi koju rec o servisu, koliko je kostao, sta je sve menjano....

:ye! :ye! :ye!

_________________
Ako si mi prijatelj, ne razgovaraj sa mnom!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Okt, 2011 9:05 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Maj, 2009 11:11
Postovi: 3734
Lokacija: BG
Vozim: Civic 4D 1.8 2008.
KnezicDex je napisao:
Nema slika a servis ko servis, sta te zanima? :mrgreen:


Daj slike rafova sa automobilčićima. :D!

_________________
Slika VTEC makes you happy!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 02 Nov, 2011 0:08 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Feb, 2009 20:32
Postovi: 5862
Lokacija: Novi Beograd
Vozim: Opel Astra F
Mrtav sam umoran, pa evo samo ukratko da se javim da sam u poslednjih 7 dana bio 2x u radionici.

Prvi put su na dnevnom redu bile kocnice (presiroko definisano, ali ajde), dugo odlagan posao; zamena prednjih kocionih creva, zanjih cilindara (jedan je propi*kio, prvi osumnjiceni za propadanje kocnice koje se desilo caletu na putu do vikendice- seo covek 2gi put u zivotu u Astru i ...) i zamena DOT4. Iz onog sistema sta je poteklo, nije lako opisati... rdja, nekakav mulj, drukao sam onu kocnicu toliko da sam se preznojio. Pored mulja, nisam uspevao da nadrukam kocnicu normalno, nego moram da je nagazim par puta i pustim par sekundi i tek onda se sama podigne :?
Pored toga su zamenjeni i zadnji amortizeri.
Trajalo je to vise sati (naravno, najvise to ozracivanje), vecim delom je tu bio i drug, kolega i brat u nevolji ragnotti. Tj dosao da se smeje kako Svaba ne znan da napravi auto, ali dobro... :)

Danas su uz Nikolinu pomoc i posle neplanirano dugog zahvata zamenjeni prednji amortizeri. Dok smo ga cekali, Duka se zanimao ciscenjem lezajeva koji su se culi kao da su drzani u pesku (naravno, to kod njega ne moze da prodje nezapazeno).

Na kraju utisci, za ovo kratko vreme za volanom: prednjim amortizerima sam jako zadovoljan, dok me zadnji bas neprijatno bacaju na istim izbocinama/rupama preko kojih prednji predju perfektno :| Za kocnice cemo jos videti sta bi trebalo zameniti, za sada znamo da ce diskovi ici na obradu i da je jos par sitnica na listi).

I Duka, nemoj sto zamjerit! :)

_________________
Def. idealne brzine: Svi oni koji voze sporije od mene su idioti koji prave guzvu bez potrebe.Svi oni koji voze brze od mene su jebeni manijaci zbog kojih cemo svi izginuti!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 02 Nov, 2011 0:37 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt, 2010 16:14
Postovi: 7915
Lokacija: Novi Sad
Vozim: 190hp
:appl :appl

_________________
Failing to succeed does not mean failing to progress.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 02 Nov, 2011 12:57 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25 Jun, 2008 7:23
Postovi: 2898
Lokacija: Beograd
Vozim: Hyundai I30
Bra'o vi ga majstori! :calp
Kibo ti polako ali sigurno napravi od babe djevojku :thdwn!
Eh da, imate i jedan :=) za ne zvanje.

_________________
"Kada su ga pitali u čemu je tajna njegove savršene vožnje po kiši, Ayrton je odgovorio da jednostavno tamo gde svi drugi oduzimaju gas on ga dodaje."


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1102 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 37  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: lord17 i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group