Najbolja ponuda motornih ulja!!!
         


forum.cars.rs • Pogledaj temu - Golf 5 - vaše misljenje?

forum.cars.rs

CARS Forum - recenzije polovnih i novih vozila, vodič za kupovinu, tuning, servis, noviteti ...
Danas je 02 Sep, 2014 15:58

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]






Započni novu temu Odgovori na temu  [ 190 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 15 Avg, 2012 18:34 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 34319
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
Službeni auto, a normalno vožen?
Pa gde to ima? :cigar!

_________________
Slika
eto, potpisao sam se.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 15 Avg, 2012 18:43 
OnLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 05 Jun, 2012 21:11
Postovi: 367
Lokacija: Beograd
Vozim: službeni
brele je napisao:
Službeni auto, a normalno vožen?
Pa gde to ima? :cigar!

Hehe, pa moguće je što da ne, ja stvarno nisam video čoveka od 50+ godina da nešto luduje sa kolima, mislim i da je ovaj čovek takav.

Mislio sam na to da li, lupam, turbina često ode posle 250 000, ili plivajući zamajac... (iskoristio sam sve meni poznate termine :D), jer bez obzira koliko on koštao, stvarno ne želim da kupim auto i da znam da me čeka ulaganje od soma evra ili više. Koliko košta servis mali/veliki za ovaj auto?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 15 Avg, 2012 18:52 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Mar, 2011 10:07
Postovi: 2379
Vozim: VW Golf 4 1.6 16v 77kw
Lokacija: Koceljeva
brele je napisao:
Službeni auto, a normalno vožen?
Pa gde to ima? :cigar!


Kako nema? :=)

Moja majka ima sluzbenog Punta, koji je vise pazen nego Golf. Nikad nije presla od 80km/h sa njim. :thum

_________________
Trosile su moje dane pesme s' MARAKANE, od rodjenja mog i dobro znaj,
pet godina jedan pehar, nije vise kao nekad,
ja je VOLIM,al' sto ne pitaj.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 17 Avg, 2012 22:44 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 08 Apr, 2012 19:35
Postovi: 410
Lokacija: Pljevlja
Vozim: Audi A4 b6 1.9 Tdi
Lokacija: Cetinje
frodo je napisao:
Tu nema dvoumljenja, razmatrati 1.9 TDI pored 2.0 TDI je neviđena jeres!
2.0 TDI je superiorniji u svemu, samo gledaj da oznaka motora bude BKD.
Što se prodaje tiče, tu nema problema jer je taj snažniji skuplji za registraciju za 1000 dinara što je smešno.
Cena održavanja je maltene ista, ma nema dileme, 2.0 TDI - kratko i jasno!


@ frodo
Jeli ova oznaka motora "BKD" vazi samo za 2.0 od 140 ks TDI motor,iil vazi i za 1.9 TDI 105 ks???I treba li gledati neku posebnu oznaku za 1.9 TDI 105 ks????


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Avg, 2012 1:09 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 33713
Vozim: Klotaru
Lokacija: Vojvodina
BKD je oznaka za 2.0 TDI PD motor
1.9 TDI ima druge oznake

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Avg, 2012 18:30 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 08 Apr, 2012 19:35
Postovi: 410
Lokacija: Pljevlja
Vozim: Audi A4 b6 1.9 Tdi
Lokacija: Cetinje
A koje ti 1.9 TDI motore preporucujes???


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 25 Avg, 2012 21:11 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 33713
Vozim: Klotaru
Lokacija: Vojvodina
miljan.pv je napisao:
A koje ti 1.9 TDI motore preporucujes???


Ne preporučujem.
Ja sam preporučio 2.0 TDI i naveo sam razloge kojih ima nebrojeno mnogo.
1.9 TDI je konfekcija, pouzdana mašina ali slaba.
Kada gledamo na papiru to ne izgleda nešto bitno, ali svako ko je vozio Golfa V 1.9 TDI i Golfa V 2.0 TDI primećuje očiglednu razliku u ponašanju, performansama i uživanju u vožnji.
Jednostavno je 2.0 TDI druga priča kada se provoza i posle toga ti 1.9 TDI izgleda smešan i nedorastao takvom automobilu.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 4:15 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 08 Apr, 2012 19:35
Postovi: 410
Lokacija: Pljevlja
Vozim: Audi A4 b6 1.9 Tdi
Lokacija: Cetinje
Vjerujem ja tebi i citao sam da bi samo gledao 2.0 motor, ja nisam ni jedan vozio tako da ne znam...Samo me intesuje koju oznaku da ja trazim za 1.9 motor.Pa nije to malo,ako je u njega pravih 115ks.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 19:40 
OffLine
Standardni član
Standardni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul, 2011 9:59
Postovi: 694
Lokacija: Temerin
Vozim: VW Golf V 1.9 TDI
Ne treba da ti bude presudna oznaka motora ako gledas 1.9

Gledaj sto bolje ocuvan primerak!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 19:49 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Jul, 2009 22:55
Postovi: 2280
Lokacija: Beograd
Vozim: VW Golf 5 1.9 TDI Direkt Schalt Getriebe
+1
Pogotovu sto 1.9 motor nije nikada imao neke probleme, i daleko od toga da je slab za neku normalnu voznju. Ako ti i dosadi, mozes kasnije uvek da ga chipujes pa da bude kao 2.0.

_________________
"People buy horsepower, but drive torque."
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 19:57 
OffLine
Standardni član
Standardni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Avg, 2011 16:20
Postovi: 611
Vozim: golf4tdi
Lokacija: Niš
molim za vaše mišljenje o ovom golfu
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... _5_19_tdi/


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 20:55 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Nov, 2009 20:17
Postovi: 8577
Lokacija: Novi Sad
Vozim: Kia Cee'd
Namazano ga je lik slikao po grdnom suncu :whistle!
Nesto je hauba zinula kod suvozacevog fara (mozda odsjaj) :wall!

_________________
Sta je Novosadski?
...to nisu ljudi, to su Beogradjani!

America is not a country, it's just a business


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 21:09 
OffLine
Standardni član
Standardni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul, 2011 9:59
Postovi: 694
Lokacija: Temerin
Vozim: VW Golf V 1.9 TDI
U cemu je fazon postaviti oglas i ne napisati ni rec o automobilu?

Meni se isto cini da hauba malo zjapi i branik kod zadnjeg desnog tocka ne stoji kako treba.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 21:42 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Jul, 2009 22:55
Postovi: 2280
Lokacija: Beograd
Vozim: VW Golf 5 1.9 TDI Direkt Schalt Getriebe
Nista dok ne odes licno da ga vidis i nakacis na dijagnostiku.

_________________
"People buy horsepower, but drive torque."
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 22:16 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 08 Apr, 2012 19:35
Postovi: 410
Lokacija: Pljevlja
Vozim: Audi A4 b6 1.9 Tdi
Lokacija: Cetinje
vranesh je napisao:
Ne treba da ti bude presudna oznaka motora ako gledas 1.9

Gledaj sto bolje ocuvan primerak!


Hvala druze!Ja bih uzeo ovaj 1.9 TDI sa 105 ks.Meni je bitno kad sjedem u auto da uzivam dok vozim,naravno ne bih kupio neko auto od 75 ks :roc Mislim da ce ovaj od 105 konjica biti prava mjera! :thum


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 23:13 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Jun, 2007 0:30
Postovi: 9282
Vozim: Doblo 1.9jtd, Audi A4 B8
Lokacija: Novi Sad
brankodj je napisao:
+1
Pogotovu sto 1.9 motor nije nikada imao neke probleme, i daleko od toga da je slab za neku normalnu voznju. Ako ti i dosadi, mozes kasnije uvek da ga chipujes pa da bude kao 2.0.


U Golfu ima problem sa paljenjem, zato sto nije isti racunar kao na Passatima B5.5 npr. Nosi oznaku 16, i tu su nesto zabrljali sto se tice ubrizgavanja i anlasera. Naravno doslo se i do resenja u privatnoj reziji, ali to zna da bude problem, i da tesko pali.
Kompresori klime su takodje problematicni, tako da kad kupujes znas da obratis paznju na njih. Taj kompresor nema magnet koji ga ukljucuje. Mada i to se uglavnom resava lako, ko zna sta treba da trazi. Da ne pisem sta je, i ne uzimam majstorima lebac. Uglavnom ne crkne, kao sto vecina majstora konstatuje, vec se moze popraviti.

_________________
Subex-GUME ***drive safely***


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 26 Avg, 2012 23:47 
OffLine
Urednik
Urednik
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Jun, 2012 13:12
Postovi: 10645
Lokacija: Beograd
Vozim: Rasni Audi A6
To o cemu pricas je uglavnom problem na 2.0 tdi,i problem je sto anlaser ne pravi dovoljno obrtaja pri paljenjiu pa mora duze da vergla. Kod 1.9 tdi sam imao vise slucajeva da zbog losih hidropodizaca nastrada i bregasta i to u 99% slucajeva na prvom cilindru najvise. isti problem pogadja i caddy i passat B6,dok na b5 samo jednom i to na 440 000km. To za kompresore ne znam,samo sam jedan otvorio i bio se skroz raspao unutra,cuo sam neke price da se samo neki sraf zameni ali nemam pojma o cemu se radi....

_________________
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!

I went on the internet,and I found this! definicija rasnosti :=)))))

milosabs je napisao:
ono moje italijansko govno


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 27 Avg, 2012 0:13 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Jun, 2007 0:30
Postovi: 9282
Vozim: Doblo 1.9jtd, Audi A4 B8
Lokacija: Novi Sad
Da javlja se i kod 2.0TDI problem sa paljenjem. Jeste, problem je na prvu anlaser, jer oslabi, ali je veci problem u mapi, tj. to je pravo resenje problema. Jer oslbi anlaser i na Paji pa pali na po kljuca, ali taj EDC 16(ECU) brljavi pri startu, tj. kako bih se izrazio '' previse je naspanovan, tj. preosetljivo''. Kod Paje je EDC 15, i dosta bolje se ponasa u tom smislu, nego ovaj iz G V, A3, B6 Passata... Jedino sto su ti motori ekonomiciji za nijansu.
B5.5 uvek pali na pola kljuca, sa slabim akumulatorom, kad je hladno, ma kako god okrenes. Dok Golf V npr. cim je aku slabiji on vec tesko pali, cim anlaser nije idealan on opet vergla.

Ali opet kazem, pojavila se mapa koja resava taj problem. Kum cini mi se uzima 50-70e da to otkloni, tj. da resi taj problem sa startom.

_________________
Subex-GUME ***drive safely***


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 27 Avg, 2012 1:28 
OnLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar, 2011 18:25
Postovi: 12073
Lokacija: Crna Gora
Vozim: Golf Plus
brankodj je napisao:
+1
Pogotovu sto 1.9 motor nije nikada imao neke probleme, i daleko od toga da je slab za neku normalnu voznju. Ako ti i dosadi, mozes kasnije uvek da ga chipujes pa da bude kao 2.0.


Sa chipom je on i dalje daleko od 2.0, iskreno, drug ima 2.0 i tu nema nikakvog poredjenja. A ako cemo tom logikom, mozes i 2.0 da chipujes pa da bude skoro kao GTD. ;) Ali, daleko od toga da je 1.9 TDI slab motor, barem sto se tice neke normalne voznje i brzina. Nije za trke, mada moz' da posluzi i za to po nuzdi, provjereno. :bad
Nisam ni ja cuo za probleme sa 1.9, zacudi me ovo sto subic pomenu. Jesam za zamajac jedino da je mijenjan na relativno malo km, ali to nije specijalno vezano za 1.9 nego za komplet VW-ove dizelase tih godista.

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 27 Avg, 2012 1:49 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 08 Apr, 2012 19:35
Postovi: 410
Lokacija: Pljevlja
Vozim: Audi A4 b6 1.9 Tdi
Lokacija: Cetinje
Momci imam jedno pitanje.

Da li kod Golf V postoji common rail sistem (direktno ubrizgavanje) Sta je to PD sistem,jeli to VW napravio posebnu tehnologiju.Znam da se pomenuti sistem ugradjivao cak i u cetvorke.Mozda zvuci glupo,ali sta da radim kad sam laik u vezi automobila. :?

@subic hvala druze na korisnim info.i naravno svima koji mi pomazete :chee


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 27 Avg, 2012 11:12 
OffLine
Standardni član
Standardni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul, 2011 9:59
Postovi: 694
Lokacija: Temerin
Vozim: VW Golf V 1.9 TDI
Common rail je trenutno najmoderniji (bar ja mislim da nema modernije) sistem za ubrizgavanje dizel goriva. Ima pumpu visokog pritiska koja nabija pritisak oko 2000 bar-a (gore dole par stotina, zavisi) i onda gorivo pod pritiskom ide u glavni vod (rail), racunar kontrolise otvaranje brizgaljki koje su uglavnom piezo elektricne. Mana je sto je trenutno skuplje odrzavanje a sto se tice pouzdanosti nemam iskustva.

Pumpa dizna, kao sto ti sama rec kaze dizna je u isto vreme i pumpa, postoji jedna posebna bregasta osovina koja prilikom okretanja sabija oprugu na dizni i ubrizgava gorivo. Moze da prica ko sta hoce ali kod VAG grupacije je to izuzetno pouzdan sistem ubrizgavanja. Jeftiniji je za odrzavanje od common rail-a.

Generalno, izbegavaj motore koji imaju Siemens dizne, one su problematicne. Sa Bosch-om nema vecih problema.

Tacno je da postoje problemi sa palenjem, i javljaju se kad je motor vruc. Resava se, kao sto Subic rece, promenom parametara u mapi, servisiranjem alnasera ili ugradjivanjem releja koji ce pri svakom palenju simulirati hladan start.

Ja mislim da ako je auto odrzavan u ovlastenom servisu neces imati tih problema jer bi trebalo da je uradjena servisna intervencija za problem sa palenjem. Ja recimo nemam nikakvih problema sa tim a auto je presao 170.000km.

Sto se tice voznje, bices sasvim zadovoljan 1.9 motorom. To nije formula ali izuzetno lepo ide (zavisi sta si vozio ranije), vrlo je ekonomican, samo da ga redovno odrzavas i sipas kvalitetno ulje!

2.0 su jako izganjani, lepo idu i ljudi ih gaze. Covek je hteo da menja 2.0 za 1.9 sa pricom kako potrosnja ne prelazi 7.5 litara a do 250 stize dok si rekao keks. Super, reko, a to sto ja znam da je turbinu 3 puta skidao i remontovao je manje bitna cinjenica. Takodje nije retka pojava da pukne glava na 2.0 motoru.
Ne kazem da je los motor, kazem samo da je sigurnija kupovina 1.9 ali niko ti ne moze garantovati da neces imati problema.

Moj ima 90 konja i ponekad se oseca manjak snage, ali na auto putu sa ukljucenom klimom i 3 coveka u kolima pri brzini od 130km/h on trosi 5.2l, ako vozim 80 trosi malo preko 4l i ta ekonomicnost je meni dovoljno pokrice za "nedostatak" snage. Nedostatak pod navodnicima jer uopste to nije preslab motor, za normalnu voznju je i vise nego pristojan.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 30 Avg, 2012 0:50 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 08 Apr, 2012 19:35
Postovi: 410
Lokacija: Pljevlja
Vozim: Audi A4 b6 1.9 Tdi
Lokacija: Cetinje
+1 Svaka cast druze.Mnogo si mi pomogao.Hvala na ovako opsirnom postu! :chee

Najvjerovatnije ide cale i prijatelj po auto u Njemacku!Ne patim ja od velike brzine...


brankodj: Nema potrebe da citiras predhodni post.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VW Golf V
PostPoslato: 30 Avg, 2012 17:50 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Feb, 2012 20:03
Postovi: 40
Vozim: VW GOLF mk6 TDI 103 kw
Pozdrav svima. Juce sam gledao Golf V sa oznakom GTD (crveno D), motor je 170 ks sa DSG menjacem, 2007. godina. Auto je u perfektnom stanju, presao je pravih 132000 km. Probao sam ga i ne moram reci da sam bio vise nego odusevljen performansama ali... Uvek ima neko ali, zamajac mu je pri kraju, zreo za zamenu. Mene sad zanima koliko kosta da se sredi taj zamajac i mnogo vise me brine da li je to sto je crkao zamajac na tako maloj kilometrazi pokazatelj da je i menjac ili motor pri kraju zivotnog veka, odnosno da je auto zesce natezano u visoke obrtaje?

_________________
Спуштавах се ја на ваше уже, умало се уже не претрже, од тада смо виши пријатељи у главу ми памет ућерасте.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 30 Avg, 2012 18:22 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Apr, 2009 15:59
Postovi: 17438
Lokacija: Pančevo
Vozim: Audi A6 C6 Restyling; VW Passat B5
Sam kraj životnog veka zamajca ne znači i kraj motora, jer zamajac je, poput drugih delova, takođe, potrošni deo. Problem je u tome što je zamajac jedan od skupljih delova bilo kog automobila, a konkretno, u slučaju Golfa, njegova cena je oko 1000EUR.

Sa druge strane, kao što i sam kažeš, postoji mogućnost da ga je prethodni vlasnik dosta žustro vozio, a to takođe znači da je i motor dosta bio kidan, pa se mogu očekivati još neki kvarovi, mada ne mora da znači.

_________________
Voleo bih . . .


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 30 Avg, 2012 18:41 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Jul, 2009 22:55
Postovi: 2280
Lokacija: Beograd
Vozim: VW Golf 5 1.9 TDI Direkt Schalt Getriebe
Golf 5 2.0 od 170 ks ima obrtni momenat od 350 Nm sto je i maksimum koji trpi 6. stepeni DSG menjac. Ako ga je zustrije vozio i ne cudi sto je zamajac pri kraju nakon predjenih 132k km.
Sa taj motor od 170 ks je malo vise "nasviran", tako da pored menjaca i ostali delovi trpe toliku snagu. Pogotovu kada vlasnici zele da vide "koliko moze da ide".

Ako je originalna kilometraza, verujem da ce i posle zamene zamajca nekoga lepo sluziti uz pravilno odrzavanje i ne forsiranja masine.

_________________
"People buy horsepower, but drive torque."
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 30 Avg, 2012 19:53 
OnLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar, 2011 18:25
Postovi: 12073
Lokacija: Crna Gora
Vozim: Golf Plus
Ne znaci zamajac apsolutno nista po pitanju samog motora, malo skuplji potrosni dio jbg. Cesto sam cujao da ga mijenjaju i na smijesnoj kilometrazi, 50-60 000 km. Evo rodjak planira da ga zamijeni na 100k jer je vec na 80 poceo da se cuje onako, u Jetti 1.9 TDI. A momak sasvim normalno vozi, daleko blaze od mene npr.

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VW Golf V
PostPoslato: 15 Dec, 2012 1:34 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Dec, 2010 16:06
Postovi: 4911
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 B7 (Bukefal)
Gledah na nekom placu Golfa 5 i kad sam upalio automobil, na tabli light show ... dakle, osim standardnih lampica gori lampica za ulje, lampica za ESP (ovo mi je enigma, kako bre gori kad je auto u mestu, parkiran) i na levoj strani table lampica zute boje, nacrtan volan. Sta znaci ova poslednja lampica, da ima problem na servo uredjaju? I kako bre stalno gori lampica ESP-a ako je auto u mestu? :rant!

_________________
hrani italijana da te ujede


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VW Golf V
PostPoslato: 15 Dec, 2012 1:36 
OnLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar, 2011 18:25
Postovi: 12073
Lokacija: Crna Gora
Vozim: Golf Plus
Uh, bilo je rijeci o lampici za ESP, nesto je riknulo kad ona gori, al ne mogu da se sjetim sta.
A to za volan bi trebalo da je servo pumpa ili nesto tako, ona (lampica) bi trebala da se gasi cim kontakt prestane. Uglavnom, bjezi od toga.

_________________
Slika


Poslednji put menjao stefank dana 15 Dec, 2012 1:42, izmenjena 2 puta

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VW Golf V
PostPoslato: 15 Dec, 2012 1:41 
OffLine
Zlatni član
Zlatni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Dec, 2010 16:06
Postovi: 4911
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 B7 (Bukefal)
Ma pobegao sam ja od toga, nego ovde sam to napiaso da vidim vase komentare za sve te lampice

_________________
hrani italijana da te ujede


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: VW Golf V
PostPoslato: 15 Dec, 2012 1:42 
OnLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar, 2011 18:25
Postovi: 12073
Lokacija: Crna Gora
Vozim: Golf Plus
Evo nisam bio lijen pa sam uzeo servisnu knjizicu:
zuta lampica volan: "Elektromehanicka potpora pri kocenju radi smanjenim kapacitetom - potrazite specijaliziranu servisnu radionicu"
crvena lampica volan: "Elektromehanicka potpora u defektu - potrazite specijaliziranu servisnu radionicu"
ESP svijetli: "ESP ima smetnju ili je iskljucen"

_________________
Slika


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 190 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: codemaker, RadeM, toske981 i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group