Najbolja ponuda motornih ulja!!!
         


forum.cars.rs • Pogledaj temu - Chrysler PT Cruiser

forum.cars.rs

CARS Forum - recenzije polovnih i novih vozila, vodič za kupovinu, tuning, servis, noviteti ...
Danas je 26 Jul, 2014 17:10

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]






Započni novu temu Odgovori na temu  [ 247 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: 22 Jul, 2011 14:10 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 34003
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
vlax88 je napisao:
Neko je jo spomenuo da je bolje uzeti punta..... Ne znam sta bih rekao na to,ali ne mogu de ne odgovorim. Imao sam prilike da uporedim,jer sam vozio punta od burazera,pa to je samo obican jugo sa servo volanom :wall! Dodje ti kao da si presao sa konja na magarca,jos gore.....

Smešno je poprediti Punta sa PT-jem, ma koliko su njegov dizajn, eksploatacija i održavanje diskutabilni.

_________________
Slika
eto, potpisao sam se.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 22 Jul, 2011 15:58 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 22 Jul, 2011 12:16
Postovi: 9
Lokacija: Kikinda
Vozim: pt cruiser
Ok,moglo je sve stati u jedan post,samo sam hteo da ne bude previse stvari nagomilano u jednom,ali tu su admini,pa sto se mene tice,moze i u jedan post sve ovo da ubace,nema problema.
Apsolutno se slazem da nema smisla porediti punta sa pt-em ili nekim drugim autom koji nije iz njegove klase,ali samo sam bio malo sarkastican,jer je neko u prethodnim postovima spomenuo kako je bolje uzeti punta... Samo sam zbog toga prokementarisao,nista vise ;)!!!!
pozz :wave!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 22 Jul, 2011 21:44 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 34003
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
Taj ko je rekao, neka slobodno kupi Punta :ye!
A ti drugar, daj slike da ti vidimo ljubimca :wink:

_________________
Slika
eto, potpisao sam se.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 23 Jul, 2011 1:30 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 10 Dec, 2010 10:33
Postovi: 22
Vozim: SantaFe 2.2CRDi, Alfa 159 2.2JTS
vlax88 je napisao:
ORIGINAL plocica i za prednje i za zadnje diskove ( neko je spominjao da pt cruiser nema zadnje diskove - ima ih i to svaki model,sem mozda 1,6,za njega stvarno ne znam).


ja nisam imao zadnje plocice a bio je 2.4 motor, a nisam imao ni abs, malo cudno, ali bio je uvezen iz amerike pa su mozda tamo drugaciji standardi.

vlax88 je napisao:
Za 1,6 i 2,4 verujem da dosta vise trose


2.4 trosi isto kao i 2.0 jer ima skoro istu snagu (samo 9ks razlika), a rastereceniji je motor, i dosta bolje vuce zbog veceg obrtnog momenta.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 23 Jul, 2011 8:41 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 34003
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
Ja mislim, a negde smo i o tome raspravljali, da to da li ima diskove pozadi zavisi od nivoa opreme. Kao i ABS.

_________________
Slika
eto, potpisao sam se.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 23 Jul, 2011 10:35 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 22 Jul, 2011 12:16
Postovi: 9
Lokacija: Kikinda
Vozim: pt cruiser
brele je napisao:
Taj ko je rekao, neka slobodno kupi Punta :ye!
A ti drugar, daj slike da ti vidimo ljubimca :wink:


Naravno,nemam ja nista licno protiv Punta,ko zeli neka ga kupi :ye!

Stavljam slike malo kasnije,jer trenutno nisam kod kuce na svom racunaru :O!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 23 Jul, 2011 10:48 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 22 Jul, 2011 12:16
Postovi: 9
Lokacija: Kikinda
Vozim: pt cruiser
bums85 je napisao:
vlax88 je napisao:
ORIGINAL plocica i za prednje i za zadnje diskove ( neko je spominjao da pt cruiser nema zadnje diskove - ima ih i to svaki model,sem mozda 1,6,za njega stvarno ne znam).


ja nisam imao zadnje plocice a bio je 2.4 motor, a nisam imao ni abs, malo cudno, ali bio je uvezen iz amerike pa su mozda tamo drugaciji standardi.

vlax88 je napisao:
Za 1,6 i 2,4 verujem da dosta vise trose


2.4 trosi isto kao i 2.0 jer ima skoro istu snagu (samo 9ks razlika), a rastereceniji je motor, i dosta bolje vuce zbog veceg obrtnog momenta.



I meni je dosta cudno da nisi imao ni zadnje diskove ni ABS... Kada sam kupovao auto u Nemackoj,jako puno primeraka sam pregledao i svi su imali ABS i zadnje diskove (jedino nisam gledao 1,6) ali verovatno je tako jer su u pitanju evropski modeli,a tvoj je bio americki.
Siguran sam da ne zavisi od nivoa opreme,jer ni moj nije u fulu,nema kozu,tempomat,alu felne.
Svi ostali modeli koje sam nasao nisu bili ispod nivoa opreme koje ja imam - svi su imali i klimu,podizace,elektro podesiva prednja sedista, ABS, sve diskove,track-off sistem itd...
Iako nemam bas ful opremu odlucio sam se za njega jer je po preporuci,iz njihovog salona,mala kilometraza,ocuvanost... Jedino bih voleo da jos nabavim alu felne za njega,one standardne 16 ili 17 ,hromirane i to bi bilo sve.

Pretpostavljam da 2,4 bolje ide od 2,0 iako je samo par konja razlike. Mislim da po prospektu trosi samo litru vise nego 2,0.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 05 Avg, 2011 18:07 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 11 Maj, 2011 23:49
Postovi: 28
Vozim: Chryysler PT cruiser
Evo javljam se posle nekog vremena. Kupio sam onog Pt-ja o kome smo ovde pricali i proslo je jedno 2-3 meseca otkako ga imam.
Ne bih mogao da napisem neki dugacak review jer nisam ja tako iskusan vozac..
Ali evo nekih mojih utisaka.
Kada sam dovezao auto kuci, sve mi je bilo super, medjutim dan za danom, uocavao sam na njemu neke sitne nedostatke, oko kojih sam se u pocetku (prvi mesec) nervirao, medjutim sad me to toliko i ne dotice..Nedostaci su se ogledali u ajd da kazemo sitnijim i malo vecim ogrebotinama koje kada sam gledao auto nisam bas uocio..Na zadnjem braniku ih je bilo dosta (ja bih ga najradije prefarbao), onda malo na prednjem braniku, i 2 kako da objasnim (ulubljenja), ali veoma mala (kao da je kamencic udario)..Pricao sam sa prijateljem koji je mehanicar i on kaze da je bolje sto je u takvom stanju nego da je "nasminkan" i farban, i da to nije toliko strasno i da je auto u super stanju s obzirom da je decembar 2001. Ali da budem iskren bode mi oci. To je sto se tice kozmetike.
Sto se tice enterijera, nema zamerki, vide se mali tragovi koriscenja, pa ne mogu da kazem kao novo, ali skoro kao novo :D! Nema ogrebotina i slicnih stvari...
Sto se tice velikog servisa odradio sam ga kod prijatelja, delovi za veliki servis + svecice +ulje za motor+ulje za automatski menjac (koji nisu kupljeni u ovlascenom servisu, sem filtera za klimu) izasli su me oko 400e, za ruke mi je trazio 100 (ja sam mu dao 150) tako da me je veliki servis kostao oko 550e (sa uljem i svecicama)... Medjutim tek na kraju, kada je odradjen veliki servis moj majstor je otkrio da mu nije ispravan MAP SENZOR (malo govance koje se kaci na dva srafa na usisnu granu). U ovlascenoj radnji je 120e. Pa bih vas ovom prilikom zamolio ako je neko upucen gde bi ovaj mali deo (manji od kutije sibice) mogao da se nabavi za neku normalnu cenu, da mi javi..(0656539200)..
I sto se tice ponasanja u voznji..Kao sto mi je vec neko rekao dosta je trom auto, na otvorenom trosi oko 11-12, dok po gradu oko 14. Desava mi se uvek kada je hladan, to jest kada ga palim, da ga moram drzati na 1000-1500 obrtaja jedno 30-40sekundi pa tek onda da krenem sa voznjom inace se ugasi..Takodje kada volan okrenem skroz u desno ili levo pocinje da seca nekada se i ugasi, seca kada doje i do 4000 obrtaja..Kako mi je par njih reklo to je sve upravo zbog tog MAP SENZORA. I na dijagnostici je bio naravno i kao jedinu gresku prikazuje taj Map senzor. Pa zato jos jednom da vas zamolim, ako neko ima neku varijantu za taj map senzor, da mi javi..


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 05 Avg, 2011 19:26 
OffLine
Globalni Moderator
Globalni Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Jun, 2007 0:30
Postovi: 9176
Vozim: Doblo 1.9jtd, Audi A4 B8
Lokacija: Novi Sad
Drago mi je da si za sad zadovoljan.
Sto se tice potrosnje, puno je to ako ga ne vozis bas uvek u obrtaje, ali na nju sigurno utice MAP senzor.

Probaj na ovaj broj, oni rade po porudzbini mislim da nije radnja. Oko 50e su za VW npr.063/670-130

_________________
Subex-GUME ***drive safely***


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 07 Avg, 2011 12:25 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 11 Maj, 2011 23:49
Postovi: 28
Vozim: Chryysler PT cruiser
Probao sam ovaj mobilni rekli su mi da nemaju u ponudi... :(/ Ima te li jos neki kontakt?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 07 Avg, 2011 16:59 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 10 Dec, 2010 10:33
Postovi: 22
Vozim: SantaFe 2.2CRDi, Alfa 159 2.2JTS
evo ti par telefona pa se raspitaj

0638538264

0616394629

011/309-8678

0641188200

0113690425


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 21 Avg, 2011 22:46 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 11 Maj, 2011 23:49
Postovi: 28
Vozim: Chryysler PT cruiser
Pitanje:
1. Kako se pale maglenke na Pt cruiseru?
2. Cemu sluzi dugme "Track of" ?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 21 Avg, 2011 22:50 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Jan, 2009 1:39
Postovi: 27079
Vozim: Nista
1.
Slika
Pretpostavljam tako sto 'izvuces' rucicu (tj. vrh iste), ulevo.
2.
Citiraj:
On the "track off" light. When you have traction control as an option, there should be a rocker switch at the bottom of the center dash controls that turns ON and OFF the traction control. I think that light is just telling you that it's turned OFF. You should be able to get rid of that light by using the control switch and turning the traction control ON.


Google je cudo.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 27 Avg, 2011 20:29 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 11 Maj, 2011 23:49
Postovi: 28
Vozim: Chryysler PT cruiser
Ljudi pomagajte!
Taman sam mu pre 10-ak dana zamenio map senzor i kada je sve bilo kako treba, pukne mi soferka, ali ni to nije sve.

Jutros mi se upalila lampica (zuto svetlo-greska u motoru) i evo sta se desava...:
Posto je moj PT cruiser automatik (tiptronic), kada npr iz N ubacim u D posle pola sekunde ili jedne sekunde jako mi cimne-zatrese auto, motor ko da ce ispasti iz auta (kada se to desi).
Isto se desava kada ubacim iz N u R (samo za nijansu slabije cimne)..
Kada ubacim iz R u P (neosetno a mozda i ne trese uopste).
Sto se tice ponasanja u voznji kada mi je u D (drajvu) ne šalta ga u vise brzine, samo je u prvoj-dam mu jaci gas a on ne prebaci u drugu, vec samo poveca broj obrtaja.
A kada ga prebacim u tip-tronic, trebalo bi na komandnoj tabli da se pojavi broj 1(prva brzina) pa kako ih saltam u vece , broj 2,3,4,...medjutim ti brojevi se uopste ne pojavljuju, ukljucujuci i broj 1-NEMA IH!!!
Ja sam mozgao do cega moze biti, proverio sam ulje u menjacu (dok je upaljen auto) sve je ok...Pa se razmisljam da nije do reseta auto kompjutera, zbog prethodno menjanog map senzora.
Jer kada sam mu promenio map senzor i dalje mu je svetlelo zuto svetlo na tabli (greska u motoru), ali mi smo izvadili jedno kleme sa akomulatora i vratili ga za par minuta, kada sam ga upalio sve je bilo Ok, nije svetlelo svetlo i auto je isao ok, kako treba...
Pa zato razmisljam i buni me to, da nije nesto bilo tada u redu sa putnim racunarom to bi trebalo valjda da se odrazi odmah po skidanju i vracanju klemena sa akumulatora, medjutim kako rekoh sve je radilo kako treba, sve do jutros...Dijagnostigu treba da uradim tek u sredu, a do tada cu poludeti, posto ne znam da li je samo u pitanju resetovanje racunara ili je kvar od 200-300-500-1000e...
Pa ako neko zna ili je imao slican problem bio bih zahvalan da napise nesto... Hvala unapred


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 27 Avg, 2011 21:49 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt, 2010 21:19
Postovi: 2919
Vozim: Yamaha R1
na dijagnostiku obavezno


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 28 Avg, 2011 14:02 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 11 Maj, 2011 23:49
Postovi: 28
Vozim: Chryysler PT cruiser
Iscimao sam jednog druga da mi uradi dijagnostiku i evo sta kaze:

Prijavljuje dve greske:

PO605 - Kontrolni modul motora (ECM) -ROM GRESKA

PO700 - Sistem kontrole menjaca - Loše Radi

Ovo prvo nemam pojma sta bi moglo da bude, a sto se tice ovog drugog to sam video i ja pre dijagnostike, da mi menjac ne radi kako treba i da nece da menja brzine.
Pa ako ima neko neki broj telefona servisa ili ljudi koji rade automatske menjace, da ih bar preko telefona pitam, ako znaju ovako "po ovom napisanom" o cemu se radi..neka mi napise..
Ja nisam iz bg, i ne znam kako da dodjem autom bg (imam oko 140km) u prvoj brzini????


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 28 Avg, 2011 14:59 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt, 2010 21:19
Postovi: 2919
Vozim: Yamaha R1
bojim se samo da ta avantura ne izadje puno, alii... moze biti i da je neka sitnica... Jedino slepom da ga doteras, ili na prikolicu ako imas od nekog prijatelja..


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 28 Avg, 2011 19:10 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 10 Dec, 2010 10:33
Postovi: 22
Vozim: SantaFe 2.2CRDi, Alfa 159 2.2JTS
malo ljudi kod nas radi automatske menjace, i ti sto rade pitanje je koliko znaju. ja bih ti preporucio neki ovlasceni servis bar da utvrde kvar pa ga ti popravljaj posle gde hoces.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 03 Sep, 2011 21:48 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 11 Maj, 2011 23:49
Postovi: 28
Vozim: Chryysler PT cruiser
Koliko kosta orijentaciono solenoid za automatski menjac (mislim da je E64)?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 02 Nov, 2011 3:58 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 02 Nov, 2011 3:53
Postovi: 2
Lokacija: Bor, Srbija
Vozim: chrysler pt cruiser 2.0 limited
Pozdrav svima na forumu. Nov sam ovde, ali PTa vozim pune tri godine. Pošto sam prešao skoro 40000 km mislim da je vreme za novi servis.Zanima me šta treba menjati i gde. Da li juriti u ovlašćeni servis ili nešto može da se uradi i "kod kuće", tj kod Mileta u garaži. Napominjem da nemam nikakvih problema sa autom od dana kupovine, menjao sam mu ulje i filter ulja. Potpuno normalno radi,pali, troši oko 9l, u gradu 10l. Max ide do 170 kmJedino primećujem narandžastu upaljenu lampicu na instrument tabli.

Jedino što sam primetio je da po otpuštanju papučice gasajoš 2-3 sekunda nastavi da radi na većem borju obrtaja, kao da je gas samo malo pritisnut, a tek onda pada broj obrtaja na oko 1200. Imam i utisak da nešto ne koči motorom naročito, ali kako sam pre toga vozio Omegu 2.3D ne znam ni koliko sam kompetentan da ocenjujem. Da li je to kod svih kruzera tako ili je nešto do elektronike?

Svaki savet prihvatam.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 02 Nov, 2011 9:11 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 11 Jul, 2008 15:12
Postovi: 34003
Vozim: scott
Lokacija: centralna srbija
Maljkoviću, dobrodošao :thum
Napiši svoju lokaciju u profil ispod avatara kako bismo eventualno mogli da ti preporučimo neki servis.

Nisi precizirao kakva je to narandžasta lampica koja svetli.

_________________
Slika
eto, potpisao sam se.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 02 Nov, 2011 12:49 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 10 Dec, 2010 10:33
Postovi: 22
Vozim: SantaFe 2.2CRDi, Alfa 159 2.2JTS
spominjani su vec servisi ovde, ali u princupi sve mozes da odradis kod "Mileta". sto se tice tog gasa mislim da ne bi trebalo tako da radi, verovatno ti zato i gori ta lampica (predpostavljam da je check engine lampica)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 03 Nov, 2011 18:37 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 02 Nov, 2011 3:53
Postovi: 2
Lokacija: Bor, Srbija
Vozim: chrysler pt cruiser 2.0 limited
da, nisam rekao da je broj greške p0551, što ukazuje na problem sa servo uređajem, tj delom koji "dodaje" gas prilikom okretanja točkova u mestu. Moguće je da zsto i motor radi na većem broju obrtaja neko vreme po puštanju papučice gasa.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 09 Nov, 2011 16:03 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Nov, 2011 15:52
Postovi: 1
Vozim: chrysler pt cruiser 2.4
pozdrav, ko moze da me uputi na prodavnice koje prodaju kopije delova za pt cruiser, takodje mi trebaju kontakti za polovne delove

:(/ jel neko gleda ove postove


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 12 Jan, 2012 21:58 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 12 Jan, 2012 21:26
Postovi: 1
Vozim: pt cruzer 2,4
imam pt cruzer 2.4 turing vergla dosta dugo kad pali dijagnostika je pokazala senzor bregaste kupio nov zamenio ali problem idalje isti vergla pola minuta bez varnice i tek onda varnica i auto odmah pali. nov sam u ovome cenio bih cvaku sugestiju i pomoc


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 12 Jan, 2012 22:09 
OffLine
Počasni član
Počasni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Apr, 2009 15:59
Postovi: 17301
Lokacija: Pančevo
Vozim: Audi A6 C6 Restyling; VW Passat B5
Proveri prvo svećice.

_________________
Voleo bih . . .


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 12 Jan, 2012 22:56 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj, 2009 11:57
Postovi: 2234
Lokacija: Beograd
Vozim: Ford Cmax 1.6 16v
Lokacija: Beograd
Dijagnostika ti nije ništa pokazala...
Treba ti dobar majstor, koji zna taj auto

Može da bude 100 banalnih stvari, od bobine, kablova, svećica,,,
A može i komplikovanije da bude


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 16 Jan, 2012 5:51 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 16 Jan, 2012 5:32
Postovi: 10
Vozim: PT CRUISER
Pozdrav svima,eto da se ukljucim i ja u razgovor ovim prvim postom i mozda nekom pomognem.Inace sam iz Sapca i vozim PT CRUISER vec godinu dana.Imao sam dosta automobila (da ne pisem cifru nece niko verovati) pa samim tim i dosta iskustva.To mi je bolest da menjam automobile cesto ali mi je PT prirastao za srce. :)) Dakle par stvari koje ce olaksati mnogima po nesto.Na dijagnostiku nema potrebe da se vozi kada se upali lampica da bi saznao gresku.Greska se moze pronaci i bez dijagnostike tako sto se ubaci kljuc u bravu i tri puta se da kontakt.Dakle na trecem okretaju kljuca se ostavi na kontakt poziciji i na displayu za kilometrazu ce sam izbaciti sporednu a i konstantnu gresku u siframa.Obicno pocinju sa slovom "P".Standardna greska za skidanje akumulatora je P1684 koja se u glavnom pojavi.Sve greske su univerzalnih oznaka za sve automobile koji imaju OBD2 konekciju i lako se nalaze na internetu.Sto se tice motora 2.0 16V,to je vecim delom MITSUBISHI motor i nalazi se u nekim modelima kao npr ECLIPSE itd.Nikakva visa matematika ne postoji u servisiranju tog motora i motora kod ostalih automobila.Sto se tice delova koji su papreno skupi u Srbiji,izuzetno su jeftini u Austriji gde se Chrysler inace i proizvodi za evropsko trziste.Na primer,meni je otisla desna kugla koja u principu nikada ne crkava jer se podmazuje na malu sisicu a ide u kompletu sa viljuskom i silent blokovima,kosta kod nas 20 000din.Jedan kraj spone je 5000din.U Austriji,ceo set prednjeg trapa prednja leva viljuska sa kuglom,prednja desna viljuska sa kuglom,leva spona,desna spona,svi stabilizatori,naravno silent blokovi,kosta 149e=14 900din.Set za VELIKI servis u Austriji kosta 140e(Hidraulicni spaner,roler,kais,vodena pumpa).Lako se moze poruciti u koliko imate nekog u Austriji,Nemackoj,Francuskoj,Holandiji preko EBAY ili se moze iz Srbije poruciti direktno na kucnu adresu ali se novac mora uplatiti preko Western Uniona.Kada stigne u SRB,ide na carinu i placa se nesto sitno (5%) i zatim se prosledjuje na kucnu adresu.Sada,u 2012. kada krene pay pal,sve ce biti lako i prosto kao pasulj.Sam auto kao auto ima manu sa trapovima.Silent blokovi crkavaju i mogu se naci lako,jeftini su.Ima problem sa maglenkama,crkava rucica ali se lako resava.Problem su im i fabricka muzika,CD redovno ne radi i ne moze se popraviti.Resenje je blenda koja se montira umesto fabrickog uredjaja i u njega se ubacuje obican cd player ili mp3 player.Blenda se moze kupiti u KANIBAL Beograd firmi koja ima apsolutno sve od tih zezalica i kosta 1680din Nemacka.Takodjer se moze kupiti adapter sa Chryslerovih konektora na Euro dzek i kosta 800din.Sve se moze naci bez problema.Motor kao motor je savrsen!Moj na 10 000Km ne potrosi vise od 100ml ulja.Dosta delova pase sa NEONA,takodjer dosta stavki pase i sa Japanskih auta.Nije u pitanju nikakav bauk kao mnogi preteraju sa pljuvanjem,auto je odlican.Nosaci motora isto mogu da budu problem ali su to u principu ne bitne stvari koje se menjaju isto tako i na drugim automobilima.Sada se CHRYSLER fabrika seli u Poljsku a inace je 50% u vlasnistvu Lancije-Fiat i noviji Lancia modeli u Americi nose znacku Chrysler.Auto kao auto,nikakve razlike u odnosu na japance,cak je gotovo ista tehnologija,zato samo gorivo,servis i bez brige.u koliko nekog jos nesto zanima,slobodno pitajte,mozda imam odgovor. :chee :chee


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 27 Feb, 2012 15:04 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 27 Feb, 2012 14:44
Postovi: 1
Vozim: Chrysler PT Cruiser 2.0
Nedavno sam kupio Chrysler PT Cruiser 2.0, 2000 godiste.Zamenio sam mu ulje,filter za ulje i vazduh , drzac za motor prednji - kao i neki deo koji u zadnjem delu auta/drzac spona na sredini auta/lupalo je nesto.Sada se pomalo cuje lupanje, pri kretanju naglom napred/opet neki drzac motora...kazu!/.
Zeleo bih da mu promenim zupcasti kais i spanele,jer zelim da ga zadrzim kao drugi auto /za sina,jer mu se jako svidja/.
Pitam,gde bih mogao da nadjem te delove.Zivim u Nisu.Cuo sam da u ovlascenom do skoro servisu su ti delovi jako skupi...
Trenutno mi pravi problema naprasno ne radi sirena? i ne radi tempomat-naprasno isto?
Napomenuo bih da zelim i pored svih "problema"koje imam sa autom da auto sredim i zadrzim .Unapred se zahvaljujem na eventualnom upucivanju na nacin nabavke delova i mozda preporuku kod kog mehanicara da teram auto na dalje odrzavanje.Hvala,srdacan pozdrav!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: 08 Mar, 2012 19:22 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 08 Mar, 2012 19:06
Postovi: 1
Vozim: chrysler pt cruiser
:hang! :hang! Molim za pomoc!!!!!!!!!!!!!!! Kupio sam ovaj auto pre nekih 7-8 meseci... Posle par meseci sam promenuo ulje,odnosno odradio mali servis, sipao sam Mobil 10-40W . Vozio sam auto najnormalnije nekih 3000 km i od jednom mi je pocela da se pali lampica od ulja... Probao sam sve,citio filter uljne pumpe,promenuo 3 filtera od ulja,jer sam mislio da je problem u njima,sipa drugo ulje,po[to ovo navodno nije predvidjeno za Pt-a... Sipao sam Mobil 5-40 full sintetika i cim sam upalio auto kada je dosao do radne temperature upalila se lampica. Poludeo sam. Kompjuter ne pokazuje nikakvu gresku sto se tice ulja,pritiska i sl. Auto vozim najnormalnije,nema nikakvih promena zvuka motora,da pumpa nema dovoljno pritiska do sada bi zaribao,tako mi bar majstori kazu.... Pomagajte ako boga znate... Poludecu! Ne znam ni da li vise da ga vozim,da li da menjam pumkpu ili sta.... Da covek poludi! Auto mi se svidja najstrasnije ali ovo vise ne mogu da podnesem.... Taman pocnem da uzivam u voznji i lampica zapistii!!! Ako iko zna bilo kakvo dobro resenje neka mi javi na br 0642130385 Hvala unapred! :hang!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 247 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group