Najbolja ponuda motornih ulja!!!
         


forum.cars.rs • Pogledaj temu - ROVER 75

forum.cars.rs

CARS Forum - recenzije polovnih i novih vozila, vodič za kupovinu, tuning, servis, noviteti ...
Danas je 23 Apr, 2014 11:19

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]






Započni novu temu Odgovori na temu  [ 355 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta:
PostPoslato: 15 Avg, 2009 12:00 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
U pravu si Mato, polovni amortizeri su mačka u džaku. Kao prvo retko gde ćeš naći nekog isečenog i rasparenog Rovera, ali i ako se desi ko zna u kakvom su stanju. Ono jest da se mogu reparirati, ali ja sam se raspitao i rekli su mi da je repariran 80% od novog. To su mi rekli baš oni koji se time bave. U našoj zemlji postoji veliki broj uvoznika auto delova a ima dosta i prodavca na veliko. Svaki servis ima svoje dobavljače, lepo odeš kod njih kao ja kod mog komšije Saleta koji drži dobar servis i pozovemo dobavljača objasnimo koji je deo u pitanju i dobijemo brzi odgovor.

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 16 Avg, 2009 16:10 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 04 Jun, 2008 20:21
Postovi: 29
Znaci predlazes da odem u bilo koji servis i raspitam se? Ne mora da bude samo Roverov


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 16 Avg, 2009 22:05 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
Pa mato amortizeri su amortizeri, čista mehanika. Predlažem da odeš ne u bilo koji, već u onaj u koji si siguran i gde poznaješ nekoga, to podrazumeva da je majstor dobar i da je umeren sa cenom, a princip demontaže starih i mnotiranja novih je u principu isti za sva kola.

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 23 Avg, 2009 0:48 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 19 Jul, 2008 23:58
Postovi: 10
da li je mozda stopa od motora na roveru 75 (dizel) ista kao kod BMW-a 320 D, s obzirom da su im motori isti...

otišle su mi \"osmice\" na stopi, ali ih u Crnoj Gori ne mogu naci...

ima li ko kakvu ideju...

hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 24 Avg, 2009 21:53 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 04 Jun, 2008 20:21
Postovi: 29
Sta to znaci stopa?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Avg, 2009 20:43 
OffLine
Urednik
Urednik
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Dec, 2007 22:46
Postovi: 3019
Lokacija: Novi Beograd
mato je napisao:
Sta to znaci stopa?


Nosac motora.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 30 Avg, 2009 22:29 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan, 2009 20:41
Postovi: 7012
Lokacija: Novi Sad
Vozim: trenutno ništa
Ako vec ne mozes da nadjes nov nosac motora, mozda bi mogao da probas da ga zavaris. Meni je pre oko godinu dana otisao nosac motora, mehanicar mi je zavario i odlicno funkcionise svo vreme.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Avg, 2009 12:43 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
Makavo varenje Todore, pa nije ovo Zastava ili ajde, tamo neki da nekog ne uvredim. Kakvo crno varenje. Evo nekoliko linkova, nadam se da će vam postupak zamene sa slikama olakšati posao.
http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... 75+tie+bar

http://forums.mg-rover.org/showthread.p ... gine+mount

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Avg, 2009 16:35 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan, 2009 20:41
Postovi: 7012
Lokacija: Novi Sad
Vozim: trenutno ništa
Mislio sam kao privremeno resenje, dok ne pronadje deo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Avg, 2009 18:06 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
Vidi, mislim da je bolje da se strpi do zamene, nego da vari. Iz prostog razloga što čoveka posle mrzi da to ponovo radi, a to nije to. Ja sam donji nosač reparirao tako što sam u Vulkanovoj (Vulkan Niš) prodavnici kupio dva gumena prstena, slična onima za vežbanje i jačanje stiska šake. Izbio sam stare gumene delove na držaču motora, i umesto njih instalirao ova dva dela koja sam prethodno zalepio Tigrovim lepkom jedan za drugi. Vratio sve to i evo već godinu dana to funkcioniše bez greške. Nema da drma ili trese, a koštalo me je 200 dinara i 90 minuta rekreacionog rada. Inače novi držač je oko 7500 dinara. Slično je uradio i ovaj tip na engleskom forumu s tim što je on ugradio punu gumu u obliku valjka. To našao, to stavio, i ok.
Ovaj gornji držač ili nosač ispod akumulatora, za sada drži i nisam menjao. Inače provera držača motora se vrši tako što se utoku vožnje ubaci u petu brzinu i naglo doda i oduzme gas. Ukoliko se ručica menjača zatrese i drmne, otišao je neki nosač, garant. :roll:

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 31 Avg, 2009 18:53 
OffLine
Platinasti član
Platinasti član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan, 2009 20:41
Postovi: 7012
Lokacija: Novi Sad
Vozim: trenutno ništa
ivanilicleskovac je napisao:
Inače provera držača motora se vrši tako što se utoku vožnje ubaci u petu brzinu i naglo doda i oduzme gas. Ukoliko se ručica menjača zatrese i drmne, otišao je neki nosač, garant. :roll:


Ja znam za onu foru sa ubacivanjem u drugu, podizanjem rucne i cimanjem napred- nazad.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 10 Sep, 2009 13:01 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 04 Jun, 2008 20:21
Postovi: 29
Ivane reci mi koje ulje je najbolje za rovera? Kazu da je sintetika preporucena medjutim rekli su mi da moze i polusintetika.. Uradio sam servis i kostao me je 150 evrica. Filter za ulje
Filter goriva
Filter vazduha
Polen filter i 7L ulja i ruke..sve ukupno.
Sta mislis o toj ceni


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 10 Sep, 2009 22:56 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
Moja mamba troši polusintetiku 10-40. To je preporučio proizvodjač. Ukoliko se sipa sintetika, mora da se prethodno opere i detaljno drenira motor, pa onda, ali mislim da je zbog retkoće moguća pojava da počne malo da ga troši, jer bi prolazio kroz karike. Mišljenja sam da se trebamo pridržavati preporučenih tečnosti, jer ih je proizvodjač ispitao u svim režimima eksploatacije. A što se ostalog tiče, evo ovako stoji
-filter za vaduh man 1500 din papirni ili 7500 k&N panelni koji gura sa održavanjem, pranjem i uljenjem i do 100.000 km pa i više
-filter za ulje od 800-1200
-polen filter 2800 običan do3500 od aktivnog uglja
- filter za gorivo je potopljen u rezervoar i retko se menja, i na ebay se može naći komplet polen filter, filter za gorivo i 4 svećice za 45 funti za motore 1.8 petrol. Filter goriva za dizelaše je oko 20 funti.
Ulje Castrol sam platio oko 3.5-4000 dinara ako se dobro sećam, tako da si ti sve u svemu dobro prošao. Majstor te nije odrao, već je normalno naplatio svoj rad a ti si rešio održavanje za duže vreme.

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 11 Sep, 2009 19:38 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 04 Jun, 2008 20:21
Postovi: 29
Tako sam i mislio,mada jos uvek ne znam sta da mislim sto se tice te sintetike! Moj je dizelas,navodno su mi u servisu rekli da ide samo sintetika mobil 1 koja kosta oko 1200 din litar a gde sam menjao kazu da se i polusintetika dobro pokazala i da treba izbegavati sintetiku jer ako nekada bude bilo potrebe da se doda ulje sintetika se ne moze mesati a polusintetika moze sa drugim uljem.. Sada znas kakvi su majstori... Kome verovati? A iskreno nisam procitao sta preporucuje proizvodjac! A sto se tice servisa mislim da je cena prihvatljiva s obzirom da se vodila polemika oko odrzavanja rovera i komentara da je skupo odrzavanje..Moj prijatelj je za pezoa skoro platio 200 evra a imam kolegu koji za mondea takodje placa oko 150 evra mali servis


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 11 Sep, 2009 19:47 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Sep, 2009 20:56
Postovi: 1412
Vozim: Ford Mondeo mk3 tddi 116ks
Lokacija: Prokuplje
Bez uvrede ali resavaj se Rovera dok jos ima ko da ga kupi,to je odavno ugasena marka :!:
Cena ce da mu strmoglavo pada,a bice neizvesno za delove i sto je auto stariji dolaze na red sve vise stvari za zamenu...Pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 12 Sep, 2009 10:39 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
neskopk je napisao:
Bez uvrede ali resavaj se Rovera dok jos ima ko da ga kupi,to je odavno ugasena marka :!:
Cena ce da mu strmoglavo pada,a bice neizvesno za delove i sto je auto stariji dolaze na red sve vise stvari za zamenu...Pozdrav


Pa slažem se sa tobom, eto i ja jedva čekam da mu cena ode što više dole, pa ću kupiti još jedan kako bih imao delova na pretek :lol:

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 12 Sep, 2009 17:12 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 04 Jun, 2008 20:21
Postovi: 29
Hvala na savetu,kada se posmatra sa strane svako bi to zakljucio ali cak i ako bi ga prodao sada ne zna se koliko bi para mogao da dobijem za njega a za te pare takodje ne znam sta bi mogao kupiti a da ne bude neka bizuterija . A delova ima samo se mora malo vise traziti i takodje mora se napomenuti da njemu delovi ne crkavaju brzo i da ako se raspitate u ovlascenom servisu mogu da vam potvtrde da skoro i da nema rovera kojima je otvaran motor pre 500.000 km a i vise..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 12 Sep, 2009 17:14 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 04 Jun, 2008 20:21
Postovi: 29
Ivane ne napisa mi nista sto se tice moje dileme oko sintetike ili polusintetike


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta:
PostPoslato: 12 Sep, 2009 21:49 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
Mato druže, ja bih sipao polusintetiku kao što se i preporučuje u ovners manuelu. U tehničkom uputstvu a i na samom šus plehu stoji preporuka proizvodjača. Dakle 10-40 polusintetika u karter a crveni antifriz u hladnjak (tzv OAT, ili kako ga popularno zovu g-12)

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 22 Jun, 2010 20:28 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 22 Jun, 2010 20:15
Postovi: 1
Vozim: rover 200
imam rover 200 sd dizel i trebao bi da promenim donji nosac motora. ako neko zna originalni broj drzaca, molio bih ga da mi kaze, kako bih mogao da ga porucim. hvala.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 23 Jun, 2010 9:42 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
nanako je napisao:
imam rover 200 sd dizel i trebao bi da promenim donji nosac motora. ako neko zna originalni broj drzaca, molio bih ga da mi kaze, kako bih mogao da ga porucim. hvala.

nanako, nisi napisao, ali pretpostavljam da je dizel 2000 ccm, 3 vrata, neznam ni godinu proizvodnje.
Evo ti ovde nekih podataka ili mi pusti na mejl ivanilicleskovac@yahoo.com kako bih mogao i neku sliku iz kataloga delova da ti posaljem. Mrzi me da se uplodujem na imagesharku, Pozdrav
Home
Help


Assembly & Search
| Shopping & Quote
User Guide
| What's New
| Change User
| Settings


MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR
>> Rover 200, 25 and MG ZR >> Rover 200 Series (Nov 1995 on), Rover 25 & MG ZR Series (Nov 1999 on) >> Engine & Mountings >> Engine Mountings >> Engine Mountings-Diesel


Back to Search Results Print


Parts List Add Selected Item to


Item Part Number Description Qty Price(GBP)

1 KKU104430 Bracket assembly-body in white to engine mounting right hand side 1 6,6.00

2 DCP4303 Bolt-powerlok - M8 5 0,68.00

3 KKB101890 Mounting-right hand side engine 1 50,72.00

3 KKB101891 Mounting-right hand side engine 1 47,03.00

3 KKB101893 Mounting-right hand side engine 1 47,03.00

4 FN110041 Nut - M10 2 0,71.00

5 KKQ101100 Arm assembly-right hand side engine mounting 1 30,4.00

5 KKQ101101 Arm assembly-right hand side engine mounting - NLA 1 29,42.00

6 FN112047 Locknut - M12 2 1,05.00

7 FC112161 Bolt-flanged head - M12 x 80 3 0,98.00

8 KLH100050 Restraint-engine 1 4,94.00

9 KKH101410

Rod assembly-upper tie 1 29,19.00

9 KKH101610 Rod assembly-upper tie 1 33,37.00

9 KKH101611 Rod assembly-upper tie 1 12,26.00

10 FB112121 Bolt-flanged head - M12 x 60 2 1,28.00

11 FB112161 Bolt-flanged head - M12 x 80 1 1,32.00

12 KKU103940 Bracket assembly-power unit to engine mounting rear 1 21,78.00

12 KKU103941 Bracket assembly-power unit to engine mounting rear - NLA 1 21,78.00

13 FB112101 Bolt - M12 x 50 3 0,8.00

14 KKH101630

Rod assembly-lower tie 1 33,37.00

14 KKH101631 Rod assembly-lower tie 1 12,26.00

15 FB112121 Bolt-flanged head - M12 x 60 1 1,28.00

16 FB112171 Bolt-flanged head - M12 x 85 1 0,56.00

17 KKU104651 Bracket assembly-power unit to engine mounting left hand side 1 34,37.00

18 FC110147P Bolt-flanged head - lh mounting to gearbox 2 0,73.00

19 KKG100730 Housing & bush assembly-left hand side 1 30,4.00

19 KKG100731 Housing & bush assembly-left hand side 1 30,4.00

20 KKD100510 Snubber-engine mounting rubber 2 1,28.00

20 KKD100511 Snubber-engine mounting rubber 2 1,22.00

21 KYG10039 Bolt-dog point 2 0,98.00

22 KYG10021 Bolt-flanged head 1 1,11.00

23 KKU105240 Bracket assembly-LH side-engine mounting 1 21,99.00

24 KYG101080 Bolt-kleerlok 2 1,35.00

25 KLJ100140 Strut-engine mounting bracket support - upper 1 21,78.00

26 KLJ100080 Strut-engine mounting bracket support - lower 1 6,81.00

27 FX108047 Nut-flange - M8 2 0,43.00

28 KLJ100150 Strut-engine mounting bracket support 1 4,22.00

28 KLJ100380 Strut-engine mounting bracket support 1 3,91.00

29 KKN100140 Stud-engine mounting bracket 1 1,43.00

30 FN108047

Nut-flange - M8 1 0,35.00

31 FS108165 Screw-flanged head - M8 x 16 1 0,38.00

32 UAM7805 Stud-bolt 1 1,29.00





Image Viewer






:driv

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: rover 75
PostPoslato: 15 Avg, 2010 21:33 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Avg, 2010 13:16
Postovi: 79
Vozim: ford escort 1,4i
D li neko ima iskustva sa ovim automobilom?Koji su motori preporucljivi za ovaj model dizel ili benzin i da li je tacno da su u njemu BMW-ovi motori.Jako je lep automobil(makar meni),a cena mu nije velika.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: rover 75
PostPoslato: 15 Avg, 2010 21:35 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Feb, 2008 6:21
Postovi: 2194
Lokacija: Beograd
Vozim: w204, c220cdi
Niko ga ne preporucuje.Prestao je da se proizvodi, nema delova, slaba servisna mreza.Jeste lep ali bih se zapitao zasto takav auto (fully loaded) kosta tako malo?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 15 Avg, 2010 22:34 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jun, 2007 16:26
Postovi: 32214
Lokacija: Vojvodina
Vozim: Audi A4 (B8)
Već imamo temu o Roveru 75 pa sam spojio ovu tvoju i postojeću.
Pročitaj od početka sve pa ćeš sam izvući neke zaključke.

_________________
Slika Slika Slika
<<<РАСНОШЋУ ДО ДОГИСТАИЛА>>>


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: rover 75
PostPoslato: 23 Avg, 2010 18:43 
OffLine
Standardni član
Standardni član

Pridružio se: 22 Maj, 2008 14:04
Postovi: 397
Lokacija: Leskovac
Vozim: Rover 75 2.0 v6
deki-ub je napisao:
D li neko ima iskustva sa ovim automobilom?Koji su motori preporucljivi za ovaj model dizel ili benzin i da li je tacno da su u njemu BMW-ovi motori.Jako je lep automobil(makar meni),a cena mu nije velika.

Preporučujem motor 2000 ccm benzinac u njemu je Roverov motor V6 150 ks. Dizelaš 2000 ccm ima motor BMW sa 130ks. Može i motor 1.8 benz ali godište preko 2003.
Da je lep, lep je. A ostalo pročitaj ovu temu od početka da se ne bi ponavljali. Frodu ćemo pokvariti letovanje. :wave!

_________________
evo mene, eto vas


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 09 Jan, 2011 23:39 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Jan, 2011 22:41
Postovi: 1
Vozim: Rover 75
Pozdrav svima, eto i ja da podelim malo svoji iskustava,
Zivim u BG i trenutno vozim R75 2.5, koja je presla 250000 km i trudim se da ga lepo odrzavam, pre toga sam godinu dana vozio R75 2.0 CDT, a pre njega E620 dizel i zadovoljan sam, sto se vidi jer sam imao tri. :)

Delova ima dovoljno, ali ne moze se ocekivati da delovi za klasu 75-ice budu u ceni sa kolima koja su klasu ili dve ispod, ipak je BMW u srzi.
Servisa ima takodje i sa svim imam iskustva, ovako:
Nine fenomenalan majstor, profesionalan i siguran, ali je nerealan sa cenama, sto je sasvim razumljivo jer 99% svog posla obavlja sa Range i Land Roverima, a i ovlascen je za njih.
Bugi iz makisa je dobar majstor takodje(momak je bio na spec. za rovera), ali se delovi cekaju jer ih i on trazi u momentu kad dodjete kod njega.
Servis na Umci za Rovera za polovne delove je po meni jedna losa prica, naime, menjao sam citav interkuler po savetu majstora odande i gazda mi uvalio polovan, sto me je kostalo 200i kusur E umesto novog, a on je crkao nakon 1000km (bukvalno nedelju dana)!
Licno kad god imam neki veci servis povezem neki privatni put do NS i odem kod Zeke (Koldzin Servis) koji je bio jedini ovlasceni servis za Rover do 2006 g., za sta on covek ima i dokaza, a iz vise razloga, covek je objektivan i sa cenama i sa savetima koje Vam daje vezane za Vasu masinu, pritom on uvozi delove sa Likos grupom Iz Bg, sa Kruznog puta na Vozdovcu (koji su takodje pouzdana i povoljna varijanta za odrzavanje), sto znaci da se delovi kod njega uvek mogu naci.
I svi koji ste u mogucnosti savetujem da odete kod njega makar na inspekciju o stanju vaseg automobila.
Ne slazem se sa kupovinom polovnih delova, ali nekad i to mora, a za to znam jednog momka sa avalskog puta u Bg koji ima polovnih, a i novih, delova za sve tipove Rovera, ali opet polovno je polovno.(kad nadjem njegov broj postavicu)

nisam imao kvarova i problema mnogo, od vecih mi je upravo pumpa rezervoara crkla o kojoj vidim da se pricalo, cena od 87000 je sasava, nova pumpa ta koja se cesce menja je oko 55000. Ona je elektronski kontrolisana, potapajuca pumpa, sto znaci da mora uvek biti cela potopljena u nafti i da ne dozvoljava velika odstupanja u pritisku i cistoci nafte koja je u njoj i koja prolazi kroz nju. iz tih razloga treba drzati nivo nafte uvek iznad 1/4 rezervoara,(zbog taloga koji je na dnu),a pogotovo zato sto na nasem trzistu ima dosta prljavih derivata, a obzirom da vecina nas toci tek kad zasvetli lampa uzrok je cesto taj.

pominjan je i problem promene motora ventilatora jer nisu radile dve brzine. prva brzina je za pritisak u sistemu klime, i ventilator uvek radi u prvoj kad je upaljena klima, druga brzina se pali i cesto radi kad je preko 35C napolju, prosto zbog hladjenja, a treca redje, iz tih razloga uglavnom te dve odu, a problem svih tih motora vent. i kod Rovera i kod BMWa tih godista je sto se kontakt u samom motoru za odgovarajucu brzinu ostvaruje pomocu tzv. cetkica koje su radjene od ugljenika sto ih cini dosta krtim, iz iskustva pouzdano znam da se one za sat vremena zamene novim kod dobrog elektricara za 2000 din, tako da pametovanje raznih majstora o zameni celog hladnjaka cak i tih gluposti ne piju vodu po tom pitanju.
i problem paljenja lampice ABS-a i TRACTION CONTROL paralelno je verovatno senzor za te dve stvari i brzinu kretanja koji se nalazi kod vucnih tockova, a cena mu je oko 10000 sa zamenom.

od modela, svakako je preporuka 2.0 dizel i to posle 2003, jer su to CDTi motori koji su dosta i stedljivi i dobri za odrzavanje, ali i CDT od pre 2003g je odlican, takodje 2.5 benzinci su odlicni jer su ti motori land roverovi, ali registracija i potrosnja nisu bas za nase krajeve. :)
protivnik sam 1.8 jer je to hondina masina kao i deo 2.0 motora, drugi deo 2.0 motora je land roverom, cak i bmw-ov sto je odlicno.

sve u svemu auto je preporuka, ako se zna poreklo i pocetno stanje, jer ima svakakvih kod nas, ljudi ga kupe sa desnim volanom, pa ga prebacuju na levu stranu, uvezu tri slupana pa sklope jedan, svasta, jer je jeftin u evropi zbog propasti fabrike.
takodje treba ga REDOVNO odrzavati, kao i svaki drugi noviji automobil koji nije zasnovan na cistoj mehanici.

I obzirom da svi imamo svoj ukus, nije lepo pljujemo na osnovu emisija i glasina, vec da svako napise svoje iskustvo pa da pomognemo jedan drugom.

rekao sam na pocetku malo iskustava, ali oduzio sam, nadam se da sam pomogao.
Pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 09 Jan, 2011 23:46 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Jan, 2011 21:25
Postovi: 6
Vozim: Rover 75
ljudi pozdrav, imam problem sa R75 2.5 benzin,
pri manjim brojem obrtaja(od 700-2800) auto se kad dajem gas trese pomalo i ne moze punom snagom da ubrza, dok posle 2800rpm povuce kako treba, saveti su bili da promenim svecice i usisnu granu i promenio sam oboje, ali nije mnogo pomoglo, da li je neko imao slicnih problema ili pretpostavlja sta je moguce?
hvala u svakom slucaju


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 09 Jan, 2011 23:48 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj, 2009 11:57
Postovi: 2001
Lokacija: Beograd
Vozim: Ford Focus mk2.5 1.6 16v
Što si menjao nešto ako prethodno nisi utvrdio da je to neispravno?
Jesi li čistio dizne ultrazvučno? Koliko je prešao motor?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 10 Jan, 2011 15:34 
OffLine
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac

Pridružio se: 09 Jan, 2011 21:25
Postovi: 6
Vozim: Rover 75
pa nisam trebao izgleda da menjam usisnu, a svecice sam svakako trebao da menjam, presao je 205000, to mi se odjednom prosto pojavilo, nije postepeno. i nisam cistio dizne, rece mi majstor da je mozda problem u njima, ali sam popizdeo jer sam menjao usisnu po njegovom savetu i nije pomoglo, pa cu sad ici kod drugog. hvala na brzom odgovoru, pozdrav


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: ROVER 75 diesel
PostPoslato: 10 Jan, 2011 15:37 
OffLine
Srebrni član
Srebrni član
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb, 2008 15:03
Postovi: 2724
Lokacija: Beograd
Vozim: Fiat Punto MY94 1.7td 51kw 0-100kmh 17.4sec maxspeed 152kmh
Jel si menjao kablove? Hoce da zezaju ako je malo veca vlaznost vazduha..kisa...sneg..

_________________
www.crnatacka.com


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 355 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Idi na:  
Powered by phpBB © 2010 phpBB Group